10.8.2011

Hankoseen...

Mua harmittaa jos ei päästä hankoon sillon, se olis niin kiva perinne. Täytyy sopii sinne sit joku muu v-loppu, vaik vähä aikasemmin. Oon tänää ajatellu paljon ma-ti hkin reissua, just jotai tollasta oon niin kaivannu, tulee tarpeeseen. Ihanan huoletonta ja haluan syödä hyvin ja aamupalaa jne :) Mä nukahdan ny, kiva ku näin aikasi. Saumasin tänää sokkelia tai pari tuntia putkeen kunnes krista perh tuli. Hidasta hommaa, mut ihanaa ku jaksaa taas tehä jotain. Oon kantanu laastisäkkejäkin, samalla itseään kuunnellen, ei ne enää paina edes ku linoaki tulee kannettua. Mun on kylmä, villasukat jalkaan ny. Tän viestin ei pitäny blogii lähteä mut ehkä heitän sinneki ku ei siel taas mitää kuulumisia. Nii ja mun on pitäny mainostaa et Ahon raparperi jogurtti on aivan taivaallista, puolukkaki hyvää, kaikki ne hyviä, ei liian makeita kuitenkaan ja usein sekoitan maustamattomaan. K-kaupas käyn niiden takia ja mustanmakkaran, kyl mä muuten oon päätyny s-ketjulle, ku sitä joskus pohdin. Sini

Mulla on hullun täys kalenteri syksyllä. Kivoja juttuja, mutta eka vapaa viikonloppu 22.10! Ei oo totta!! Millon me oikein päästään Hankoseen?
Anne