3.5.2011

facebookissa pihalla juoksemassa

Hassua,

Tietty ku himas koneella pitkästä aikaa niin unista on nipistettävä jotta saa muokattua blogia ja laitettua otsikot mun kännykkäviesteihin ja kuviin ja siinä samalla vahdata facebookkia. Piti immasta tavotella ja tsekkasin olisko se onlines, ite en oo koskaan ja sit oli hauskaa ku mulla toiset tunnukset joita oon antanu niiden käytettäväks jotka ei syystä tai toisesta ole fb ssä ja oli niin jännää kysyä kuka niillä siellä oli :)

Sehän selvis ja chattailyks meni ja tapaaminenkin saatiin sumplittua kalenteriin, tämä tapaaminen koskee myös kummitytön äitiä, joten ole yhteydessä :)

Anneki tuli fb ja ei ollu uskoa et olin oikeesti keskellä yötä onlines tai oli siis yllättynyt. Oli ollu lenkillä lähinaapurituttavansa ja hänen koiriensa kera.

Mulla itellä on kova palo juoksemaan, se vaan menee tuo ulkoilu nykyään ihan erilailla, sitä mennään pihaan ja käytetään koiria, heitellään keppiä ja toisaalta kyllä juoksen Linon perässä ja tehdään hyppy reenejä tiellä sen kaa. Lapioidaan hiekkaa ja mun pitää ahatutua sen pikkupyörään ku siitä niin hauska katsella ku mä poljen polvet suussa.

Juoksulenkin aion jonain iltana tehdä. Elämä on valintoja täynnä, tänään ilmotin esalle et aion tsekata blogit ja s-postit, siis kuluttaa illastani tunnin koneella. Tietty eka pitää olla tehny kotityöt ennen ku itseni tähän päästän, ku istuu ei tajuu kui väsyny on. tukka olis syytä pestä, mulla on se sama voipurkki ny päässä mikä annel pe ennen kampaajaa. On myös yks koneellinen märkää pyykkiä. Tää kaikki valvominen kostautuu huomenna ja ylihuomenna.

Oon kuitenkin pyytäny äitienpäivälahjaks rauhallista aamulehdenlukua, retken luontoon ja päiväunet, nämä kaikki kera miehen, pojan ja kahden karvakuonon. Eli nukkua saa sit viikonloppuna :)

Heitin tänään rairuohot pois, Linon askartelemaa maitopurkkia jossa oli pehmosia pajunkissoja kylki täynnä en raaskinu heittää ilman muistoa..leikkasin pienen palan seinämää talteen, jotta ens pääsiäisenäkin on siitä iloa. Olin niin liikuttunu ku poika sillon ennen pääsiäistä tuli kotiin itse askartelemansa purkin kanssa.
Mitä sit joskus ku se esiintyy koulun juhlassa :)

Ny on kesärenkaat ja kesä pian jo muutenkin, pihaa ollaan kovasti suunniteltu, tänään katsottiin Eden uudelleen netistä ja bongattiin kasveja, ku just sellanen funkkistalon piha olis tarkoitus tehdä ja ei oo ollu hajua mikä kasvi missäkin viihtyy. Tavoitteena olisi saada sisäänkäynnin puoleinen piha ihan valmiiks, ei puutu enään ku kasvit ja koristesora tai hake. Niin ja sokkelin pinnoitus.. Portaat ku saatiin valmiiks viime syksynä. Aurinkoiselle puolelle rakennetaan terassi ja iso pengerrysmuuri jolla erotetaan pihasta kaksi eri tasoa, se olis ny ihan ekoja hommia ku vaan saatais tänne kone ja hyvä kuski paikalle. Meil on kuitenkin 10 v suunnitelma pihan saattamisessa loppukuosiin, se summa mitä siihen viel menee vaik materiaalit oliski puoli-ilmaisia, silti se on jaettava muutamalle vuodelle. Onneks isoimmat muurit ja porrasalueet tehtiin jo pois alta edellisvuonna. Huh.

Ny kone kii, ehtii ehkä 6h nukkuu, maca-jauheel jaksaa :)

S