10.4.2011

Messu-Tarja

Messut mun osalta ohi, parhaat ja monipuolisimmat koskaan! Ja mikä parasta, Tarja oli seurueensa kaa meidän osastolla,ei kyl mun juttusilla,mut kiveä halus ens kesäks pihaansa ja nimenomaan Oriveden Mustaa kiveä! Jee!

Oon junas,häsään koko ajan jotai,selasin esitteet, siistin rahapussia,hain kahvia..en osaa vaa istua ja olla niinku mun vieres tyttö,joka on tunnin tuijottanu vaan ulos, meitsi adhd. Messuil oli sisustusta, mökkiä, terassia, kasveja, kukkia, piharakentamista, kuivattuja hedelmiä ym.. Ostin just ennen lähtöä ja olin myöhästyä junasta nii tekohortensioita ja nipun teko tulppaaneja, nolo myöntää,mut mul aidot on rahan tuhlausta,nää on nii aidon näkösiä! Laitan kuvaa ku saan ruukkuihin.

Ostin ihanan korun myös, anne kans, paksu hopea, jota voi taivuttaa ja niin näyttävä. Habitares jätin ostamata bambusen (PYLSY) pipon, ihana, nyt sain senkin! Linolle on tuliaisiks junakeksimuotti ja leluesitteitä,tykkää selata. Mul auto tre, pääsen matkustaa viel bussil,ihanaa istua vaa.

Buussis ihana nainen ja juttua riitti, nähdään kesällä kiviostosten merkeissä ja tietääpä koko bussin perä nyt myymälästämme....tulos mun kovasta äänestä ja uteliaista kuuntelijoista

S