8.6.2011

Multimedia message

Tänään joogan jälkeen olin ihan rätti, monta vajaata yötä takana, täysin itsestä johtuvaa valvomista ja malttamattomuutta. Viime yönä latasin moneen kuukauteen kuvia koneelle ja faceenki. Tänää mä lupasin itselleni yli 7h yöunet, kummasti ku piti nukkuun mennä nii tekee mieli tehä kaikkee, silitin kaikki mun vaatteet ja järkkäsin vaatetta paikalleen. Mun pitäis ottaa kuva työvaatteista joka päivä, ku nyt ollu hyviä ideoita pukeutumiseen, pitää kestää kivien nostelun,pölyn, silti olla siistejä, ei paljastavia vaan vakuuttavia ja rusketusrajoja ei saa tulla, eli esim. t-paita on aurinkoisina päivinä poissuljettu :) ja oon onnistunu täs haastees ny hyvin. Huomen ehkä mökille töiden jälkeen jos vaan saan aikaseks. Ihana ku kotonaki lämmin, ei tarvii sukkia ei hupparia. Ny nukkuu. S