19.6.2011

Paloaseman avajaisjuhlat

Luin tos aamulehteä, siel oli erjasta hieno vahanukke juttu ym. Ihana käpertyä Linon kainaloon ja näin aikasi viel, saa kunnon yöunet taas. Oli kiva ilta, hauska ja todella erilainen. Paljon porukkaa, kaikki silti puhals yhteen hiileen. Se penkkileikki et 50 tyyppiä, mut vaa 49 penkkiä takkus aluks todella ja leikki kesti kauan, silti tyypit iha tohkeissaan. Fullhousen keikka jälleen kerran loistava, mult jäi muutama biisi kuulemata ku kävin Linon nukuttaa mun äidin luona, ekaa kertaa tuli tällainen tilanne että oli iha yhtäkkiä ruvennu ikävöimään nukahtamaisillaan ja itkusta ei tullu loppua. Mun äiti yritti soittaa mul, mun puh kotona, samaa aikaa mulle tuli voimakas tarve soittaa kesken hyvän biisin Linolle ja ku soitin nii se huusi vaan äitiä, tietenki lähdin siltä seisomalta sen luo, ja pieni nukahti mun syliin ja piti tiukasti kii. Kävin hakee mun tavarat viel kekkereistä ja kuuntelee keikan loppuun, muut lähti rönniin, mä niin onnellinen nyt tääl peiton alla.