24.6.2011

aikuinen nainen mä oon??

Oon kokenu viimepäivinä aikuisuuden askelia. Ostin löytötexistä mun ensimmäisen kylmälaukun, kuskaan siis ruokaa kotoa mökille jne. Niina tarjos eilen after eightejä ja ne suli suuhun ihanasti, en oo ikinä tykänny niistä. Tänään juhannusaattona oon iha selvistäpäin ja ei tunnu edes pahalta vaan on iha täydellinen olo.

Tultii mökille viiden aikaa, syötii, leikittii, saunottii. Istuttu grillillä, meil kaikki 3 pesää tulessa. Kävin nukuttaa Linon autoretkellä ku ei malttanu yhtää rauhottua, ajelin Lylyn työväentalolle ja näin loput kokosta. Lino nukahti ja kannoin sänkyyn, ihana päästä pian sen viereen.

Äitil on levari mukana, viritetty saunan jakkaralle grillien läheisyyteen, tunnelmakatoksen alle. Mutsi toimii dj:nä, sil postin vanha muovilaatikollinen vanhoja lp:tä, mahtava meno tääl, nautin tästä, mutta nautin myös omasta rauhasta, en uskois itestäni. Tuli, järvi, musiikki, ihmiset, vapaus, pirteys, täys maha, ilma.. Kaikki kohdallaan! :)

S