20.8.2014

Suojal

Jätkät on aikas villejä. Kiipeilivät tuon laatikon pääl..en ees tiä onks se sallittua, mut vaihtoehdot oli lähtee kentältä veke tai leikkii tuos, muuten kun jo oli kenttää ympäri juostu. Pojat nautti vierittää vesipullojaan laatikkoo pitkin ja Lino auttoi Lennin ylös kun ei sinne viel ite päässy. Kotonakin Lino henkäs viel et äiti se oli niin ķivaa leikkii vesipulloil laatikon päällä. 

Kai siihen lootaan tulee pian kieltomerkit..ihme ettei jo oo..tai en mä tiä onks se sallittuu..kukaan ei oo kieltäny mut yleensä kaik kiva kielletään..ei vaa..

Suojal oli naisten olympialaiset. En ehtiny osallistumaan mut kivalta näytti ja meininki oli hyvä. Ihmettelin naisten keihästaitoja..liekö ottaneet mallia Ruuskaselta, hienosti lensi. Keli oli aurinkoinen vaik muuten koko päivän satoi kovia kuuroja..kai tuolkin aluks satoi mut me ehittiin vast myöhemmin paikalle. 

Lino pyöräili ite kylille ja kotio..tultiin ohitustien jalkakäytävää niin oli turvallista kulkea pelkäämättä autoja. Nyt onkin fillaroitu joka ilta, Lino onnessaan ja mäkin nautin kun Lenni viihtyy mun kyydis eikä siis valita koko aikaa. Ei tätä takkia, ei näitä housuja, sukat on huonosti, tää on tyhmä lippis, haluun Linon hanskat...riisuu ittensä 3-5kertaa ennenkun päästään mihinkää. Nii ja kai hauskinta on se että käy salaa kakalla ja huijaa että pissa vaan ja pukee housut takas. Pyykkii tulee. Muutenkin vähän takapakkia vaipattomuudessa mut eiköhän taas ohi pian mee ja rupee taas sujumaan.

Oon mä taas aikas poikki näist viikoist. Siitä kertoo jo se että mua väsyttää joka ilta jo kymmenen jälkeen ja mun ihana yöaika jää nauttimatta. Kokoajan saa taistella kelloo vastaan vaik ei meil oikeesti mitään kiirettä oo mut nää illat menee ihan liian nopeaan. Lisäaikaa kiitos. Olis niin ihana olla ulkona vaan eikä tehä kotitöitä ja mennä nukkuu. Pimeys rupeaa tosin kohta rytmittämään meidät aiemmin sisälle ja nukkumaan. 

S


Lähetetty Samsung Galaxy -älypuhelimesta.