24.1.2011

Lino päivähoitoon

Mul on kyl iha päinvastanen olo ollu sen matkan jälkeen, nukkuisin vaa koko ajan. Ei huvita lähteä kotoa mihinkää. Mä en tiedä et onks tää ku ei oo pakko tehdä mitää, niin kauheen sopivaa mulle, ku vetistyn ihan tyystin. Kai mä parhaimmillani oon vauhdissa, mut silti nyt just haluisin vaan olla himas.

Ens viikol linon hoito alkaa ja ruvetaa kulkee esan kyydil, siis klo 07 aamul mäkin töihin, (en tosiaan viel rupee noi aikasi herään, mut keväämmäl sit)  mun pitää oppia menee ajoissa nukkuu ja sit menetän mun oman ajan, parhaan ajan vuorokaudesta eli puoliyön. Mä haluisin vaan elää kotielämää ja pestä pyykkiä ja imuroida ja siis tietty olla Linon kaa. Kauhee viedä se hoitoon, joku muu on sen kans päivät ja multa jää näkemättä kaikki temput, se on niin pieni viel.

Lino tosi flunssas ja esa, kyl toi sinkki tekee tehtävänsä ku en mä tuu kipeäks. Aurinkotervehdykset jatkui tänää, mut on tuol seläs joku vialla, olis upeaa elää ilman kipua, varmaan kevyeltä tuntuis.

Sini