30.12.2010

selälleen ja rulla polvitaipeeseen ;)

Nukkumisest viel,ku olin raskaana sillon puoltoista vuotta sitten ja unikulman omistaja kävi kivikaupoilla ja oli ihan kauhuissaan mun kengistä (Puma-tennarit ja ryhdistä ja näki siltä seisomalta missä mun selkäkivut oli. Suositteli tulla tilaan tietty sängyn,ei oo ollu mahd viel sellaista ostaa, vinkkas myös MBT-kenkien hankintaa + vinkin laittaa esim pyyherulla petarin alle polvitaipeiden kohdalle. Se ollu mulla käytössä siitä lähtien.Hankin meille huuto.netistä futon-sängyn,edelliset ei ollu tykänny ja sit ku näin heidät nii en ihmetelly ku valittivat liian matala ja tästä oli runkopuukin poikki,niin isoja olivat,mut sain meille sängyn parhail ja aidoil futon patjoilla hintaan 500e,pelkät patjat oli sillon 1800e+runko 500e. Oon ollu tyytyväinen ja nukun edelleen kapea pötkötyyny jalkojen alla, selälleen on ollu opeteltava nukkuu, kaikkeen oppii jos haluaa. Esa ei tykkää ku kova sänky ottaa lonkkii,nukkuu kyljellään. Unelmoin unikulman sängystä, ihanat lakanat sielt kuiteski ostin. S