16.12.2010

Mekkomessage

Mulla tulee välillä sellanen olo kun nään meidän häistä kuvia ja ku en ollu tyytyväinen siihen hääpuvun yläosaan,mä tyhmänä en sovittanu sitä kunnolla viimesen korjauksen jälkeen vaan kiireessä ajattelin et kai se hyvä on. Sit ennen toimitustahan selvis et apua ja sitä yritettiin pinneillä ja muilla kuristaa kokoon. Niin siis kokeilen sitä himas välil ja mietin et mitä hittoa sille vois tehdä,tänään sit keksin ja puku oli ku toinen. Katkaisisin halterneck olkaimet pois,sillee että jäis graafinen, olkaimeton puku pienel v-aukol. Se vaan aina haastavaa et kui pysyy päällä ja kui saa tuon rinnuksen näyttää miltää ilman liivejä. Mä siis aion käyttää sitä viel jonain kesämekkona lyhennettynä tms. shampanjan värinen ku on,nii ei heti hääpuvuks miellä. Yöaika on aina mun hömppäaikaa ku kaikki pojat nukkuu,mä tietty innostuin sovittaan myös muita mekkoja,on ne niin tyttömäisiä! Missä niitä pääsis käyttään? V-loppuna 60v juhlat,mut puolihame sinneki hyvä, mekot siis roikkukoon komerossa!