25.2.2011

en keksi tähän kuvaavaa sanaa

Ainahan sanotaan et jos jostain ihmisestä puhut tai ajattelet niin sit tää ihminen putkahtaa esiin, "siinä paha missä mainitaan" tai tonne päin, mut nyt ei oo mistään pahasta kyse vaan tosi hienoista jutuista!!

Viimeisen vuoden aikana muutenkin on tapahtunu ihania asioita ympärilläni oleville ihmisille, asioita joita ovat toivoneet ja niistä toiveista jo osin luopuneet ja sit ne onkin järjestyny sillai et ei oo osannu odottaakaan!

paha missä mainitaan..
Eilen kauppaan mennessäni mietin Miraa ja hups kun auton sain parkkiin, niin tyttö seiso nokan edessä, mikä parasta, hän kutsui illalla kahville ja sinne kun mentiin sain tavata pari muuta ystävää, jotka olin niin halunnut nähdä ja heistä esan kans oli just ollu puhetta ja siinä me kaikki sit oltiin ja rupateltiin. Pohdimme myös yhtä asiaa, joka sit selvis tänään jne.. siis ihan tajuton meininki kun asiat vaan järjestyy just ku niitä vaan ajatteleekin, oon vaan niin iloinen ja onnellinen näiden ihmisten puolesta! Miralla on tänään synttärit, onneksi olkoon siitäkin vielä kerran!

Käytiin Miran kanssa lounaalla ja kun ajoin sinne päin, näin naisen, jonka vaatteet pisti mua silmään, ei ehkä niin hyvällä tavalla, mutta kun olin palaamassa takaisin työpaikalle, mun oli pakko pysähtyä ja pistäytyä paikallisessa naisten vaateliikkeessä ja tämä nainen oli siellä, siis näin hänet 40min aiemmin ja nyt hän oli siinä ja sain tsempata häntä tyylikkyyteen, johon hän kyllä itsekin olisi päätynyt, mutta sain elää sen hetken ja näin että siinä naisessa oli mieletön tyylikkyys, mitä en hetkeä aiemmin ollut nähnyt lainkaan. Meillä oli siis hurjan hauskaa siel liikkees tän naisen ja myyjän kans, arvosteltiin toistemme vaatteita ja luotiin positiivista energiaa.

Poistuin aivan ihanan korun kanssa. Mutta empäs päässyt pitkälle kun anoppi asteli mua vastaan ja heitti et "tuu katsoon mulle jotkut kivat vaatteet tuolta ja takas mentiin kauppaan ja taas nauratti, olin siis vaan ruokatunnilla, mikä vaan veny ja veny, mut kaikella tarkoituksensa siis. Nää ihmiset on ollu ihan sekunneista kii et niihin on törmänny, hetkeä aiemmin tai myöhemmin ei näitä tilanteita olisi tullut. Siel kaupas sillon mietin ennen kun anoppiin törmäsin et tää näyttää niin siltä ja hetkeä myöhemmin hän sen vaatteen osti, hassua :)

Tulee sellanen jännä olo vaan näistä, vaik pikkujuttuja. En voi kertoa vaan tietty näitä juttuja niinkun haluaisin ku ihmisten yksityisasioita.

Ihanaa viikonloppua kaikille!

Sini