22.2.2011

22.2

Musta tuntuu et 22.2 on ollu jo monta päivää,tai oon vaan nähny ton päivämäärän liian mones. Aamul ku ajelin kouluun ja hyräilin jenniä..todella harvoin kuuntelen radioo autos, tykkään hiljaisuudesta tai puhun puhelimes, niin no laitoin radion ja toivoin et jenni ite jatkais biisiä ku en muista sanoja ja niin jenni aloitti sillä sekunnilla kun virrat sytty. Joo no se soi varmaa koko ajan,mut tulee silti yliluonnollinen olo. Myöhästyin vartin tapani mukaan,se on äärimmäisen epäkohteliasta,tiesin olevani myöhässä jo ku heräsin, mut en osannu pitää kiirettä,harvoin se auttaa ainakaa lapsen kans ja näin vaan nautin aamusta ja hyväksyin että oon myöhässä. Huomen pitää skarpata. Meil oli tänää asiakaspalvelua ja vuorovaikuttamista, työhaastattelija harjoitus, kuuntelua ja havainnointia. Niin mieletön fiilis ku oppii uutta,mun kynä sauhuaa siel,kävin tiimarista ostaa uuden vihkosenkin ja se myyjä oli niin hyvä että myi mulle kaikkee muutakin, mikä edistää mun rästejä. :)sini