18.9.2011

teksin käsittely haastavaa

Yritän muokkailla mun tekstejä varsinkin erotella pitkää tekstiä kappaleihin, mut ei onnistu täl puhelimel. Tekstariakin tänne lähettäessä pystyy enterii käyttää, mut ei tällee netin kautta. Mun niskat niin kipeet, nyt 4 fysio kertaa jo takanpäin huippuosaajal, mut oon ite ollu liian laiska tekeen niitä harjoitteita. Yks on esim et yrittää viedä päätä kokonaan selän jatkoks eli työntää leukaa taaemmas sillee et pää pysyy suorana ja sit ei tuo sitä takas eteen vaan työntää pian uudellee taakse, sillä saan jumppaa noille mitkä useimmiten menee lukkoon. Annen fyssari taasen suositteli rintalihasten venyttelyä päivittäin, harvemmin kukaan tosta on mitään puhunu, mut jännä et ku niit sit venyttää työpäivän päätteeks nii hitto ku on kireel. Työasentoon tulee kiinnittää iha hulluna huomioo ja mun fyssari suositteli seisoma toimistotyötä, mis sit korkee palli johon voi tarvittaessa nojata. Tv stä tulee ny sinkkuelämää jakso mitä en oo nähny, laitoin neloselle jotta katsoisin uutiset, mut en mä edes nähny uutisia ku vaan kirjoitan. Ny nukkuun, ihanaa ku ei meikkiä koko päivänä niin pääsee ny hampaiden pesulla. S