15.1.2013

Tekstari poimintoja tältä illalt..

Oltii likkaporukal ideaparkis viettääs aikaa shoppaillen aleilla tänään..teemana mun synttärit vol2, ideana et saadaan porukkaa vaihtaan kuulumisia ja todellakin humputtelua. Ihanaa olikin ja löyty kaikkee mitä oon etsiny kauan..kuten ihanat farkut joita sisko on ennen hakenu Veljekset Keskiseltä asti ja nyt löytyy lähempääkin..joku toxic merkki..niin makeet! Täs alla kopsasin muutamia mun ja Annen viestei viime tunneilta tähän liitteeks..

S: Ihania vaatteita ja se vika name it kauppa ja ne Linon makeet kuteet!! Jee! Takkia tos viel sovittelin ja pyydän kangaskulmaa vähän vetää sitä sisään sillai et saa sit purettuu auki niin saa helposti istuvan siitä nyt. Ihania löytöjä ja just kaikkee mitä oli aatellu ja ne Linon vaatteet löyty sit kuiteskii! Tekis mieli ny viel googlettaa niitä khaolakin ostomahdollisuuksia..

A:Joo aivan mahtavia löytöjä! Mun tietokoneen klo vääräs.täähän meni jo :D Tänään uusi iholla klo 22 ava

S: Mulla on sormenpäät ihan tulessa ja verillä..hyi stana kuin sattuu ja ällöö!! Toiv hu paremmat!!

A: Laita niihin laastarit. Oks sul ikinä ennen ollut toi. Mun pitäs mennä 7 töihin miten pääsen ylös. Hu se hygienisti taas haukkuu mun hampaanhoidot :D huomenna illalla fixsport ja ehkä tuun lähettelee sun kamerasta kuvat. No katotaan miten te ehitte.

(tuu vaan!) t.sini

S: Miten purkaa stressiä?! Nukkumal, syvähengitys..lepo..olo..miten helvetis mä sitä saan tääl himas. Se mökille meno olis kai ollu tärkee..viel ehtii Lylyyn pariks päivää! Niinku viimeksikin olin viikon mökil ennen thaikkuu. Pää järjestyy siel ja asiat jäsentyy.. Vaik nyt toisaalta suhtaudun rennosti tai ainakin yritän suhtautua vaik haluis nukkuu vaan mut en ota ressii ja rupeen nukkuu ny!

S: (tunti myöhemmin)...Ei juma..tääl mä taas kaappia läpi ja nyt tulee se runsaudenpula again! Samat vaatteet ku kreikaski sillon -08 ja nyt sopivia..en mä siis yhtään hoikempi toisaalta ku sillonkaa ku vetskoja sai vetää tiukkana pakettina ylös..ihania kesävaatteita ja kun oikeesti sinne ei tarttis ku pari mekkoo ja pari puseroo kera shortsit ja tääl jo monta ihanaa asukokonaisuutta! Kesää odotellessa..niin ja oon töis koko kesän! Pitäis muuten aina tyhjätä kesävaatteet pois vaatehuoneesta ja sit taas talvivaatteet..sais tilaa ja shoppailufiiliksen niitä aina uudelleen haeskellessa. : ) ei tajuu et jo ens viikol. Pystyttäisköhän edes viikon sokerivehnä kieltoon..mul tekee kiellot tiukkaa mut kyl ny yks vko pitäis kestää ja sais ylim turvotukset pois!

S