18.11.2016

Kuulottimet

Hassu päivä..  oon noil kuulokkeil tmv puhunu puhelimes pari vuotta ku välttelen tuntikaupal luurin pitämistä korvilla.

Näin talven tullen ku puhumista vähä vähemmän, laitoin si musat päälle spotifysta ja jammailin koko päivän koneeni ääressä, hahhah, varmaa nii hölmö näky, mut mul oli äärimmäisen hauskaa.

Seisomakorkeudel pöytä. Keskittyminen parani kirjoittamista vaativiin työtehtäviin ja mä vaa hymyilin. Iha ku olis ollu deejiinä clubilla ja hei mä olin töissä ja tein niitä viikon inhottavimpia jämäpaperihommia jalka vipattaen, vähä ehkä perseki ja kädet ylhääl, ehkä.. Oon kaivannu tanssimista ja aion tanssii koko ens vkon töis, hemmetin nolona hymyilen ku joku kulkee ohi, nii ja jos rupeen viä laulaanki, si lupaan kerrast lopettaa.

Ostin noi kuulottimet Kt-Honkavalta kevääl, iha unelma handsfreet.

Joo mut eihän se tähän loppunu, lasten kaa kotii ja kämppä kolmat vkoa siivoomatta ja samoil musilla kajarin kaut ja energioilla tuli siistii. Lapsia nauratti et ny toi äiti on iha pimahtanu mut innostu ne itteki jammaa. Huh mikä päivä. Ihana.