10.12.2012

Kiitos konnareil!

Ei juma et taas usko mitä oon tehny :D menos hkiin pohojanmaan kautta ja nyt ei puhuta viinasta. Väärä juna, käytäväpaikka, musat korvissa, keskittyminen työhön... Erikoisjärjestely jossa pendolino pysähtyy pännäisiin ja nyt viel ehin tän vrk puolella hkiin. Onneks vala on vasta 8.30 ni vielä on varaa olla jokunen tunti myöhässä :D säästän akkua ni en nyt soittele

Ei juma! :D

Joo ks mun fb. Tää on niin hullua. Jos tätä järjestelyä ei olis tehty niin oisin joutunut jäämääm yöks jonnekin jne. Suomi on tuonne suuntaan aika kuollut. Seuraava juna yöjuna jne jne. Nyt otan toisen oluen ja lähetän noille konnareille viskipullot jouluna

... Tähän liittyy niin monta hauskaa sivujuonnetta kun ruotsinkieliset tytöt ei tajunnu mitä puhun ja konnari huusi mulle kun luulin et se huusi puhelimeen. Ja se istui mua 3 metrin päässä. Ny ollaan just takasin trella just kohta :D :D jäikö jotain kotiin. Mahtaako ehtiä hakee

Voi morjes!! : ) )

Miten ihmees kaikki sujuukin loppujenlopuks hyvin, huh! Moneltako lähdit?

17.00

Apua! Ja tajusit olevas vääräs junas seiskan aikaa ku piti olla jo hesas!? : )

Jep

Ei tos kyl oo muuta ihmeellistä kun se että pääset viel hkii tänään! Tollai voi tapahtuu koska vaan ku istahtaa vaan ja musat korvis nii eihän sitä mtn nää ja kuule. Voi morjens. Onneks pääsit sieltä viel takasin tänään, ihme! Siis et sieltä pännäisistä tuli viel juna treel noin myöhään!

... Siis tarkoitan et voi käydä kelle vaan just noin, mut se lähtö mua kiinnostaa ja ruotsitytöt ja kaikki kommellukset, muista kertoo kaik!! : ) Toivottavasti saat levättyä siel ja et kuole nälkään.
Mä heräsin kerran bussista nekalassa Paunun tallista, tuli vähän panik, siis et kaikkee sitä sattuu.

No ei sielt olis menny ellei ne olis järkänneet!!! Siis et se pendo pysää sinne orivettä pienempään käpykylään! Nyt ravintelissa rentoutumassa hyvässä joukotyyppisessä seurassa :D

Todellakin ne viskipullot!