10.10.2011

2010 tekstit

Olis niin paljon kirjoitettavaa nyt et tuntuu vaikealta aloittaa. Ensinnäkin, luin tos pikaseen kaikki 2010 blogikirjoitukset, joita oli 144, etsin tietoa siitä mihin hittoon oon laittanu Linon vauvavaatteet. Haalarit, kengät, pipot tallessa, mut ne pienet 50-62cm bodyt, housut, villahaalarit esim fortunajoukkueen body, mummin kutoma 30v vanha villa-asu ja osa äitiyspakkausvaatteista. Paljon jaoinkin sillon vaatetta mut noi on sellasia tunnearvosia et pysy visusti mun säilös joka on nyt niin hyvä jemma. Sisällä ei oo montaa mahdollista paikkaa ja ne katsonu moneen kertaan. Blogista ei löytyny vihjettä, muutakun et huomen pitää tsekata facesta kuvia mitä vaatteita linol millonkin päällä ja se ajankohta suurinpiirtein et koska oon ne jemmannu tai jotain.
Kivoja juttuja oltiin Annen kaa kirjoiteltu, iha ku niistä asioista olis vaan hetki ja kuitenkin nyt jo vuosi. Ihmettelin menevää elämääni vähillä unilla, ainakin viis paikkaa ja hommaa joka päivälle, nyt elän ihan erilaista elämää, mä vaan oon ja nautin olostani ja en lupaudu mihinkään ku haluan vaan olla. Tää vuosi 2011 oli suunniteltu hyvinvointivuodeksi ja siltä se tuntuukin et oon henkisesti ollu tosi tasapainoinen kaikista kurjuuksista huolimatta ja oon voinu hyvin verrattuna edellisvuosiin.
Tänään oltiin moikkaan mun entisiä koulukavereita perheineen Tahmelan rannassa, mieletön energiareissu, tytöt on ihania ja onnellisia ja niin edelläkävijöitä terveellisten elämäntapojen ja elämän tasapainon suhteen. Rannassa oli iso tiipii jossa oli viikonlopunaikana järjestetty rakkausfestivaalit, hypättiin telttaan sisälle ja siel oli just päättäjäiset meneillään, kymmeniä ihmisiä, paljon lapsia ja laulettiin isos piiris käsikädessä 'maa on nii kaunis' hieno fiilis ja hauskaa et vaan mentiin mukaan.
Laitettiin sänkyyn tänään uus petari, meil ollu pari vuotta futon ja esalle se liian kova, mulle hyvä, mut nyt on tempur jäljitelmä 5cm petari päällä. Haisee teolliselle, oliskohan pitäny tuulettaa viel ensin kunnol. Toivottavasti hyvä ku ei ollu ihan halpa mut silti tonnin vähemmän ku aito tempurpetari.
Tänään 10.10. Jännä päivä, tuntunu että niin kaukana mut nyt nukun ja sit saan elää päivää jota odottanut sekavin tuntein. Iltapäivällä nään onko sisälläni kasvava lapsi terve. Ehkä saan selvyyttä istukan sijaintiin ja raskauden tulevaan kulkuun. Hemmetin kiinnostavaa olis saada tietää myös sukupuoli, mut oon varautunu siihenkin et jostain syystä ei näykään.
Onnittelut myös 10.10. avioituvalle hääparille!
Nukahdan nyt.
S