4.10.2011

annel tekstari

Tän viestin piti olla vaan sulle mut ehkä blogiinki. Olin ihan tajuttoman väsyny ku olit tääl, ei pysyny ajatus kasassa. Olisin halunnu näyttää sulle niitä sisustuskuvia ja olla läsnä enemmän hetkessä. Tajuan välillä sun seurassa että kuin pihalla oon. Olin ihan menossa nukkuun heti sillon ku lähdit ja Linon nukutinkin, mut sit meni väsymys ohitse ja luin tos pari uutta sisustuslehteä ja samalla jäin koukkuun johonkin sarjaan, kai csi. Huomenna katsomaan mummua jota harvemmin nähdään. En jaksanu värjätä tukkaa, pesin vaan. Meidän täytyy vaihtaa toi yläteksti, se ei pidä enää paikkansa :) Mulla kova kodinrakennus/sisutusvietti päällä, onneks pääsen järjesteleen sun tavaroita joku päivä. Saan ens maanantaina ehkä tietää kumpaa sukupuolta tuleva lapsi on, jännittää melko lailla, se on aivan sama, mutta pakahdun jännityksestä. Kaikista tärkeintä olis saada tieto että ollaan turvallisilla vesillä, voi että mä odotan ens maanantaita. Hullut päivät alkaa huomenna, siel oli niin ihania takkeja tarjoukses, en tarvii mitään, mut sinne hässäkkään olis kiva päästä. Kivaa työpäivää!