24.10.2011

yötyö?

Nyt on menny ihan yli tää valvominen. Mulle sopis tällä hetkellä yövuoro klo 22-05 vaikka, just perus mäkkärivuoro, oli ihana lähteä yöks "kavereiden kans hengaan työpaikalle ja tietty hoidettiin työt kunnialla siinä samalla, sit kotiin ja nukkuun, töissä ei koskaan väsyttäny ja vapaa-aika alkoi kun halus herätä. Kurjinta oli viikonloput ku jotain kivaa tapahtu puolilta päivää ja se ei ihan sopinu omaan rytmiin ja en tietty ikinä malttanu jättää mitään väliin ku omat unet.
Huomen töihin ja täs yritän nyt ennen kahta saada unta, mun hb on tällä hetkellä vaan 109, välillä tunnen kovaa väsymystä, mut nyt taas energinen olo tai sit mä vaan kuvittelen ku pitää olla energinen että pystyy töihin. Pelkään kipuja joita oli taas tänäänkin kauppareissun jälkeen, ne ei anna myöden ku vaan makuuseen. Ku niitä ei nyt vaan tulis enää.
Kiva viikonloppu Linon kaa oli, oltiin vaan ja leikittiin, ihana poika ja niin kivassa iässä, se kaikki innostuneisuus uusiin asioihin ja elämysherkkä ja ku pystyy keskusteleen ja neuvotteleen. "lino tuu syömään" se vastaa "lino tulee kohta" kai mä oon niin paljon hokenu et äiti tulee kohta ja käyttää sitä nyt itsekin. Paras ehkä on ku sanoo sille et nyt lino tääl haisee kakka, onks sul kakka? "ei, piiru vaan"
Nautin täysillä nyt tästä elämän keveydestä, ku koskaan ei tiedä kauan tää kestää. Viimenen kaks viikkoa on ollu pitkästä aikaa henkisesti keveitä että on saanu huokasta kunnolla, nyt jaksaa taas.
Sain kuvakirjan tilattua, siin oli 690 kuvaa, kaikki muokattu ja kehykset ja taustat valittu ja tekstit jne.. Oli hommansa, mut oli tosi kiva sitä tehdä.
Katsoin täydelliset naiset äsken nauhalta, hitto ku oon tipahtanu kärryiltä, mikä mies on murhattu? Sit katsoin amerikan x-factorin kans ja hitto se on kyl niin hyvä formaatti, mitään muita noita tosi tv juttui en oo jaksanu seurata paitsi sillon ku tuli se 'tanssi jos osaat, se oli samantyylisesti mielenkiintoinen.
Yötä!
S