23.11.2010

lumilaukka pelastaa nihkeemmänkin päivän

Arki on tullut ja Himosjuhlat juhlittu. Tänään se arki oli vähän nihkeempi, kaikkee pientä hässäkkää, mm. Viljon naarmutetut lasit, joista en edes jaksa tänne nyt just kovin tarkasti kirjoittaa. Ehkä sitten joku kaunis päivä katselette mua Karposta tms... :) Lyhyesti: yhet maalarit maalas jo ajat sit portaita ja siinä samalla muutamia autoja. Ja kaikki mahdollinen selkkaus on täs cases tullut, tänään vakuutusyhtiöl oli tieto, et Viljo is fine, vaik se poloinen on ihan naarmuilla viel. Jukeboksiystäväni Laku muistutti just tänään tai eilen biisistä, joka nyt nimettäköön päivän biisiks: kovin paljon on myös itsestäs kiinni, miten tämänkin kuvan värität. Silleen siinä lauletaan, se on Stella joka laulaa, ja hullun hyvä onkin. Viljo yritettii värittää portaiden valkoseks, mutta emme ole suostuneet tähän :) Noh, autoa on vielä helppo hoitaa.

Eilisen teemabiisi oli vielä Himokselta. Tytöt oli sanoittaneet mulle olen kolmekymppisen uusiks ja löysin sen kamerastani maanantaiaamun krapulassa ja vapinassa. Upea show, ihanat ystävät ja juhlat viikonloppuna. Huh. Ei ihme jos tänään vähän arki tökkii.... :) Hgissäkin on nyt lunta ja upeen näköstä, ihan jouluista, mut autoilu on kamalaa. Liian hidasta. Plääh. Joka mutkassa joku pieni kolari ja mulla aina kiire ja sit on myöhäs, argh.

Tallilla sen sijaan nopeeta. Klopotiklop. Laukkailtiin lumessa ja mun polle oli kaikkein innokkain. Siinä puuhas kyl kaikki huolet unohtuu. Huomenna taas tallille, jee.

Anne