9.11.2010

kirjoja

Oon lukenu viime päivinä enemmän ku muistan, mulla kesken kirjat Ulos finanssikriisistä, Luonnollinen lapsuus ja Ravinto ja terveys ja sitten sunnuntaina aloin oikolukeen annen kans yhtä niiden tulevaa kirjaa ja jäin ihan koukkuun ja sekin saatava pian luettua.

Oon yrittäny tehdä kaikki kotihommat kympiltä siihen pisteeseen että saan lukea, tietokone ei oo ollu päällä moneen päivään ja eilen hetken oli, nii Lino sammutti sen just ku olin lähettämäs pitkää viestiä ystävälle ja ajattelin et niin kai sitten, parempi olla avaamata.

Tänään oon lukenu tota Luonnollinen lapsuus- kirjaa ja on se kyl niin avartava ja nostattaa varmuutta äitinä ja luottoa omiin vaistoihin ja selittää niin paljon mua ihmetyttäneitä asioita, mahtava lukuelämys kaiken kaikkiaan. Sitä pystyy myös lukeen vaik on tv samal auki, mut nuo talouskirjat vaatii enemmän keskittymistä ja niille on ihan oma aikansa, niistä oppii ihan tajuttomasti :)

Sini