21.11.2010

Sankarit on Himoksella viel

Nyt on se viikonloppu kun on yhteissynttärit Himoksel luksuslukaalis. Oltiin Esan kans siel pe, lähdettiin heti kun se pääsi töistä, istuttiin siel porukal alkajaisiks 2h ulkoporealtaassa ja sit syötiin esim Annen tekemää pitsaa ja Joukon ostamia tryffeleitä. Mökki rupesi iltaa pitkin täyttymään iloisista kanssajuhlijoista ja ehdin jo siinä muutaman kerran miettiin et miks helvetissä oon luvannu vielä yöllä ajaan kotio. (Lino on tärkein, hoin mielessäni)

Mökissä oli valtava valkoinen nahkasohva, tumman harmaa kiiltävä keittiö ja taljat lattiassa ja lehmärahi ja makeet maisemat järvelle, vaikka mä en niitä nähnytkään kun oli jo hämärä. Valmistauduttiin Jenniä katsomaan areenalle ja huomasin että se pusero miks olin kotona kuivauskaappia pitäny päällä, niin unohtu sinne kuivauskaappiin, mutta onneks Immasella on pari Ikea-kassia aina vaatetta mukana niin on hätävaraa niin paidoissa kuin käsilaukuissakin.

Pikkusisko jäi juhliin mökkiin 18v synttäreitään kamujensa kera kun me klo 23 suunnattiin yöelämään ja olihan se hassu olo kun areenalle pääsi sisälle niin Levihän siitä mieleen tuli, se oli ääriään myöten porukkaa ja tunnelma aivan mieletön. Meidän porukka majoittu lavan reunaan, baarin kulmaan jakkaroille ja se oli hyvä tukikohta isolle porukalle. Jenni avas keikkansa mystisesti hattu ja tukka silmillä hämärässä ja valloitti kuuntelijoiden sydämet. Parhaat biisit tais tulla keikan alussa, sillä mun keskittyminen herpaantu siinä keikan loppupuoliskolla ja otimme vaan hulvattomia kuvia omasta porukastamme.

Yhden jälkeen ajattelin eka kerran että nyt vois lähtee jo kotia päin mutta tanssilattialla oli hauskaa, joskin hytkyin kädet taskussa ja silmät puoliks kii, en malttanut lähteä vielä kotiin väsymyksestä huolimatta ja meininki oli ihan hullua. Se yks hetki mikä jäi niin mieleen omituisena, kun Senni ja Nina tanssii vedenalais tanssia lipuen mun ohitse ja muut pomppii siel taustalla, se hetki on valokuvana mun päässä, ihan hulvatonta pelleilyä, mihin mä en päässy oikeen kii ku ei ollu alkoholia veressä, silloin itse kukin on vähän jäykempi.

Oltiin kotona pe-la yönä klo 3.30 ja olin kirjottamas tänne sillon viestiä, mutta nukahtanu kesken kaiken. Haettiin Lino hoidosta la aamupäivällä ja siitä lähtien viikonloppu onkin mennyt sen ehdoilla kuten eilen illalla siis la-iltana menimme kaikki yhdessä nukkumaan klo 22. Silti olen elänyt vahvasti Himos- tyyppien hengessä mukana. Iloinen olin väliraportoinneista, paitsi yhden neidin liukastuminen ulkoaltaalla ja tikit polvessa oli harmi juttu, muuten on tainnut olla ikimuistoinen viikonloppu. Anne kertokoon siitä lisää kun siihen on voimia :)

Mä siivoilen/ järkkäilen kotona ja vietän rauhallista sunnuntaipäivää, tää kämppä on niin räjähdys taas, tavarat ei kiireessä löydä paikalleen ja nyt meneekin koko päivä niitä laittaessa paikoilleen, jonain päivänä mä vielä aion osata laittaa tavarat heti paikoilleen :)