5.11.2010

pe

Huomenna juhlitaan Linon 1v, tai ajattelen pikemminkin että on hyvä syy kutsua vieraita ja Linolle tulee leikkikavereita ja sit saa olla kotona ja ollaan vaan meillä ja hengaillaan, niin ja syödään kaikkee lempparia. Mummu on tehny lihapullia ja ne on niin hyviä, sit ostettiin tänään kaupasta iso pallo, vesimelooni, mitä Lino rakastaa ja mäkin. Söin raskausaikana kaks kokonaista melonia viikos :)

Mummu ja vaari autto mua aamul ja käytiin niiden kans kaupas, se ei  vaan oo helppoo mennä yksin lapsen kans kauppaan, varsinkaan kun ei suostu pysyyn paikallaan kärryis, tänään siel oli onneks niin paljon porukkaa että oli paljon katseltavaa ja isomummu viihdytti ja mä sain kerätä rauhassa kauppatavarat. Me ei käydä mitenkään säännöllisesti koskaan kaupas, mun tulee käytyä kerran kuussa, tietty tilipäivänä ostaan tyyliin kuukauden eväät ja niitä sit täydennetään sillon ku jotain tarvii tai fiilispohjalta. Mä harvoin teen kotona ruokaa, Esa on se joka tekee muutamana iltana viikos, mä syön aina jossain muualla lämpösen ruoan ja sit himas vaan raejuustoa ja puuroa. Joo ja vaari ja mummu sit autto kantaa kassit viel oikeen sisälle keittiöön asti, on ne vaan hyviä tyyppejä :) Ne oli tääl maanantainkin auttaas mua ulkohommissa ja mummu vahtimas Linoa ja keitteleen kahveja, asuvat tos 1km pääs.

Isi soitti et tulee just hakeen, apua Lino nukkuu ulkona viel... Mennään Senniä katsoon sen työpaikalle ny.

Sini