10.11.2010

arkipäivän pikkuongelmat

Mä hukannu mun meikkipussin,o-ou,oli vähä avuton olo aamul ku ei saanu naamaansa punaa. Nyt illal mä sit kolusin laatikot ja kaapit läpi etsien jotai meikkejä. Löyty paljonkin sellasta mikä on ollu hukas,kuten bola(vauva)-koru, kirjastokortti ym rahapussin sisältöä mitä kiirees joskus laatikkoo tyhjentäny,niin ja lunastamattomia arpavoittoja*3,yht 12e :) sit löysin kangaskasvonaamion, mä nyt kummituksena tääl,pakkohan tää oli kokeilla ennen ku päiväys menee.

Mä en tajua mihin se meikkipussi katos,tais olla uimahallikeikalla, mut kyselin jo sieltäki. Iha varmaan jossain pihas lumen alla,ei siinä muuten,mut tulee kalliiks ostaa uudet systeemit ku just kesäl ennen häitä ostin kaikki ja ajattelin et ne kestää ainaki vuoden ja en viel ehtiny paljoakaa ku ei kesäl tuu käytettyä,nyt rupee oleen niin kalkkilaivakapteeni olo, niin jotain maalia täs tarvitaan. Oon viemäs huomen illal kaverille Linon pieniä vaatteita ja mul ei p.nroa,toiv luet tän ja ok. :-)

sini