17.11.2010

punaista siivousviiniä

Minne katosi viikko? no okei, onhan se vasta keskiviikko mut mulle torstai kun pe on vapaa. Ihanaa. Mulla on taas siivouspäivä. Viime viikolla siivouspäivästä tuli bloggauspvä tai pizzapvä tai joku muu kun siivouspäivä, pahalta näyttää nytkin :) Mun pieni koti Lönkalla oli aina kans kauheessa kaaoksessa, se oli liian pieni mun tavaroille, ne ei vaan mahtunu sinne. Mut aina kun Hansku oli kylässä niin se koti oli tiptop... Vaikka sillon meitä asui siellä minikodissa kaks. Se oli muuten hurjan kaunis pikkukoti. Mut koska mun kamat ei oikein tahtonu mahtuu sinne ja tarjoutu isompi koti niin jätin sen pikkukodin, vaikka se oli nii söpö!

Kollegalla on aina perjantaisin tapana juoda siivousviiniä, itse juon sitä nyt jo keskiviikkona enkä edes siivoa :) Sain aivan loistavan synttärilahjan, oon varmaan tänne siitä jo kirjottanutkin. Mene Stockan Alkoon ja sano nimesi. Kannoin sieltä laatikollisen punaviiniä. Mietin just et olinko kertonut lahjan antajille, et mulla oli vähän aikaa joku ihmeellinen punaviinivajaus himas. Kotona pitää aina olla punaviiniä, se on terveellistäkin. Mut en vaan saanu mentyy alkoon. Ennen kuin sain sinne nimeni listalle.

Mun siivousviini on punaista. Silläkin riskillä et siitä tulee entistä enemmän sotkua.

Anne