14.4.2012

Hullut päivät

Ny on Stockan hullut päivät kuvasto kahlattu läpi. Kaikkee tarpeellista siel olis, ihanaa kaunista tavaraa jota ilmankin pystyy elään mutta haluan silti kirjoittaa tähän muistilapun jos innostun vaik joku päivä lähtemään sinne.

Osa tuotteista taitaa olla vaan Helsingis, iha unelma olis joskus sinne päästä hulluille päiville rahapussin kera, muutenki siel kivaa ja niin mieletön valikoima. Viime syksynä taisin viimeks siel käydä hengaileen, niin se oli Habitaret sillon ja yövyin Annella. Ihana reissu.
Nyt mielikuvitusostoksille!

Keskiviikkona: Tigerin avokkaat, michael kors ballerinat, vöitä, Clarks ballerinat ! Noi mä haluun oikeesti mun kassin värisenä tai mustana. Gant huppari ! Laadukkaita veitsiä, hunajaa, Kekkilän vihervitriini, kylpytynnyri, pesutorni, Linolle kumisaappaat, Linolle kaikkee ihanaa vaatetta.. Lego kirja.

Torstai: parsakattila, ruohonleikkuri, järjestelmäkamera, mehustin, luomusmoothiet.

Perjantai: Michael Kors kello..kultanen..tolla hintaa se olis melki haettava..satkun halvempi ku oikeesti. Mayoral lastenvaatteita, crocs sandaalit, salaattilinko, viherkasveja terassille.

Lauantai: Tiger nahkalaukku, vesikarahvi, tähti muovimatto, höyrykeitin, avokadoöljy, mönkijä Linolle, riippumatto, kirjoja!

Melko paljon sais olla tuohta jos kaikkee lähtis hankkiin, kaikelle tuolle olis tarvetta, joskaan ei välttämätöntä, mutta helposti sitä näköjään sais ison tukun rahaa tuhlattua. Kaikista tärkein taitaa olla se kello, Esa luvannu mulle kellon ostaa..mä ostin sille kans kellon huomen lahjaks, mä saan sen synnytyspalkaks, jos ikinä saan ku kaikkee tärkeempääkin olis syytä hankkia :)

S