6.7.2012

Taitaa olla hellepäivä

Lenni nukku toissayön ihan tajuttoman hyvin, ei vääntöä lainkaan ja saatiin kolmen tunnin unipätkäkin. Linohan sen mulle sit väläytti aamulla et miks näin hyvin oli menny sanomalla "antaisitko pikkuveljellekin aloeveraa, se on jo isopoika" mä olin antanu ekaa kertaa edellispäivänä 5ml veteen sekoitettuna. Linohan saa 30ml joka päivä ja vatsa toimii tasapainoisesti, ilman tota ei sillä toimi ja aloen avulla päästiin eroon pegorian jauheesta viime kesänä.

Enhän mä yhden yön perusteella uskonut mutta nyt tässä heräillään ja viime yö meni myös ilman väänteitä. Ihan mahtavaa, sillä univelka rupee pikkuhiljaa oleen melkonen ja se että toivoo satavan vettä jotta sais vaan nukkua sisällä kertoo liian hyvin väsymyksen tason.

Viimeyö ei mun osalta menny ihan nappiin. Koko eilisen päivän oli tosi raskas olo vaikka join pari litraa lähdevettä ja kookosvettäkin, kristallisuola oli käytössä, mutta illalla löi päälle niska/pääsäryn joka yöllä äityi migreeniksi. Usein epäilen syyksi nestehukkaa, niinkuin krapulasakin tapahtuu, yön aikanakin oon tankannu reilun litran ja ei ota helpottaakseen.Hemmetin huono olo vieläkin ja mikäänhän perus särkylääke ei tähän auta. Kipu vie voimat, Lennistä yritin saada yölläkin voimia ja ajatusta muualle kun kivulta ei pystyny nukkumaan ja silittelin kainalossani rauhallisesti nukkuvaa poikaa.

Eilen vietettiin kahdestaan aikaa Linon kanssa ja pyöräiltiin yhdessä ympäri kyliä mun pyörällä, jätkä kyydissä. - onks siel hyvä olla? - minä katselen täältä maisemia.. : )

Illalla käväistiin jälleen sisulisäkisoissa, lajeina pituushyppy ja 60m juoksu, pitkältä se juoksumatka tuntui ja hienosti jakso kipittää maaliin. Pituutta hyppäs kolme kertaa.

Ohjelmaa on koko viikonlopuksi joten tekstiä ei rakennu tänne ihan niin paljoa ihmisten keskellä.

Tänään nautitaan kauniista päivästä veden äärellä läheisten ihmisten kera.

S