12.6.2013

Tuuttuut zukuzuku

Kuvas luetaan Tuomas Veturi- kirjaa Lennin kaa Olympia satamassa..viljelen vanhoi kuvii kun ei uudempiakaan.

Hei mun olo on niin paljon parempi!! Oon syöny ny illal..tosin suu ei aukee kun pikkulusikan verran mut söin riisiä kera porkkanaraasteen, yrttien, öljyjen, pieniks pilkottua suolakurkkua ja kananmuna joukos. Nielasin vaan mut maut maistu. Ihanaa, oikeen kaikkee mitä tehny mieli, mahd suolasta.

Iltapalaks pakastemangokuutioita ja niistä jogurttismoothie kera riisimaito, chia-, hampun-, kurpitsan-, auringonkukansiemen, manteli, cashew, hunaja, suola, banaani sekä vähän vihreitä kuivattui villiyrttei. Namii..join kaks isoo tuopillista ja sainkin paljon energiaa. Aamul kun kävelin viel seiniä pitkin ja välil konttasin.. söin eilen siis aamupalan ja tänään aamupalan ja päivät menny suolal ja vedel. Kipua on mut sen kestää ilman kipulääkettäkin. Muutama panacodi se eilen meni siihen tuskaiseen kipuun, tänään harmina se heikotus ja oksetus. Huomenna on varmasti jo hyvä päivä!

Kiva kun oli varattu tää aika parantua..sillon jos vatsatauti tms yllättävä ja samal siinä pyörittää arkea lasten kera..niin ne on rankimpia juttui. Ihanaa kun on saanut levätä rauhas, vaik illat onkin täynnä tohinaa.

Oon hurjan näköinen.. Kete Rahkonen, hamsteri..mitä.näitä ny on. Toivon vaan et kasvot pysyis ilman mustelmii.

Pojat on ihania ja Lino hoitaa mua..Lenni tykkää kun äiti enemmän paikallaan ja saa kömpiä syliini näyttelemään sormellaan esineitä ja mä tietty kerron mitä ne on. Osaa näyttää kysyttäessä missä on lamppu tai missä kello, Topi, Masi, Lino, Äiti, Isi, auto.

Heippa

S