19.12.2013

Vanhaa hyvää


Oon halunnut löytää itselleni mustan pitkän untuvatakin ja tää takki kuvassa on 10v takaa, löysin sen uudelleen ja vaik untuvat lytyssä niin takki ihan ok lämmin ja suht siisti vaik vetoketjut renaa ja maalit lähteny napeista. Toi takki oli työtakkina meijerillä n. 9v sitten ja vähän kulunu siis kiviä kannellen ja puiden kans temuten pannuhuoneessa.

Oon onnellinen et löysin sen, menee paremman puutteessa vaik tän talven vaik se vetoketju ei oikeen pelitä.

Toi pipo on viime talvelta Stadiumilta ja hanskat hankin nyt Joulumessuilta, aidot nahka/villarukkaset, kengät eli saappaat löytyi siskon kaapista, ne on siis mun mut oli muutaman vuoden lainassa. Ostin nää Barcelinasta v. 2008 keväällä parilla kympillä.

Eli mahtavaa kun kaik tarvittavat asiat käveli itestään mun luo ja ne olikin jo olemassa.

Nyt on muuten mun termospullo hukassa, siinä ei lue mitään mut väritön sydäntarra kyljessä, loisto termari sinisellä painonapilla ja aina oli lun mukana, toivottavasti löydän pian!