11.6.2012

Pilates tekstariin vastaus

Joo sinne pilatekseen pitäis päästä ihan retkimielessä joskus!! Olin sen ekal tai tokal alkeiskurssil sillon ja todellakin muistan viel ne tietyt tyypit sieltä, hauskaa miten samat tyypit viel. Se kertoo hyvästä lajista! Ihanaa että saat siel käydä siis että sul mahdollisuus taas hesa vuosien jälkeen ja palasit back remmiin. :)

en oo leilaa ja annukkaa kuunnellu. Täytyis kyl, laita mulle joku linkki faceen.

Mulla vaan päässä kokoajan et olis ihanaa saada viel joskus lisää lapsia. Ainahan oon sanonu et neljä haluaisin mut onko se sitten muuta kun haave ja onko järkevää niin sen aika näyttää. Tykkään ihan mielettömästi olla lasten kanssa kotona. Tää on mun elämäntyö, en ikinä voi saada merkityksellisempää työtä kuin tää, enkä haluakaan, voi kun tästä viel maksettaisikin vähän paremmin. Kiva mennä töihintöihinkin joskus, mut oon vaan niin yllättyny miten oon löytäny itsestäni ihan uusia puolia tän kotonaolon aikana ja täähän on sitä työtä ympäri vuorokauden. No kysy vuoden päästä multa uudelleen oonko samaa mieltä vielä? :)

Nyt vaan niin pakahdun rakkaudesta näiden poikien kanssa. Noo aamulla oli taas tilanteita kun Lino huusi ja kiukkus tunnin putkeen, otin välillä syliin mutta kyllä niin kiukkunen osaa olla, kaikki niin huonosti. Mutta sehän kuuluu elämään!

S