21.11.2011

Aina voi olla joulu

Jos mulla olis budjetoitu joululahjoihin paljon rahaa niin ostaisin teille kaikille lahjaks rakkauspakkaukset Puhdistamo.fi, nyt vaan annan taskut tyhjinä vinkin ostaa sellasen rakkauspakkauksen itseään rakastavalle.

Joululahjoista puheenollen: nyt kun on tuo laps tuossa niin tuntuu hullulta ostaa kellekään aikuiselle lahjaa. Paras lahja on viettää aikaa ystävien ja läheisten kanssa ja tälläinen esim hemmoitteleva saunailta-lahjakortti tms. tervetuloa meille syömään lahjakortti olis paras idea aikuisten kesken. Mä toivon et sit ku joskus mul tulee vaikee paikka tai tilanne niin sit läheiset ja ystävät auttavat, mutta inhoan sellaista väkinäisyyttä että pitäis ostaa jotain. Joten, ajatellaan et joulu on joka päivä ja annetaan lahja niille jotka sitä sillä hetkellä tarvitsevat.

Mä opiskelin taas monta tuntia kaikkee infoo netistä ja nyt päälimmäisin olo on et miten voin koskaan palata vanhaan ja tästä tulee seuraamuksia jotka vaikeuttaa mun elämää tai ei mun elämää vaan mun pitää osata hillitä itseäni, jotta muut saa elää rauhassa ja omien valintojen mukaan, esim oma mies. Mistä tää tiedonjano kumpuaa, olenko päässyt tiedon lähteille josta saan apua itselleni ja läheisilleni. Ajaako vaivat opiskelemaan lisää, se että ei hyväksy pahaa oloa vaan haluaa pelkkää onnellisuutta ja iloisuutta tähän ainutkertaiseen elämään.

S