18.11.2011

Ihanaa aarikkaa

Sydäntä särkee jättää tää aarikan ihana sarja kauppaan. Koko paketti nyt 45e ku tääl prismas -15% päivät, ei se iso ale oo ja jos nyt jää hulluna vaivaan niin tuun hakeen myöhemmin, mut upee sarja, tytöille löytyy sama punasena ja miksei toikin väri tytöille.

Mä vaan tuijotan noita, en pääse tän hyllyn ohi, oon ollu tääl kaupas jo yli 2h ja en oo edesx ehtiny viel hakeen mitä listal on, miten tää aika meneekin. Otaks mää ny noi vai en. Ku ei olis pakko ostaa ku sitä vaatetta on, mut kaduttaaks mua lopun ikää sit :)

...Mun myöhemmin oli vain varttia myöhemmin ku olin menossa kassalle niin kurvasin hakeen viel noi ja vitsit ne on söpön näköset pojan päällä, yritin ottaa kuvankin mut akku loppu, mut laitan kuvaa sit ku pääl, ihanat värit niissä ja ei kaduta ostos yhtään, niin pehmeätkin viel sisäpuoleltakin, laadukkaan tuntuset.