30.3.2013

Pitkän tuntuinen perjantai

Me oltiin perjantai kotona..koko päivä, jumpalla kävin Fixsportissa ja sen jälkeen miehet lähti käymään saunomassa ja mä lasten kans pitkästä aikaa illan nukkumiseen asti keskenämme. Lino kun tottunu isin kaa iltatoimet ja nukkumiset ja nyt oli sit selittämistä et isi on aikuisten miesten kerhossa..samanlailla kun sä käyt lasten pomppukerhossa. Oltiin lasten kans kylpyammeessa kunnes ne halus ite pois eli aika kauan ja puurot tauluun, hammaspyykki, yks muumikirja ja sit nää oli jo puoliunessa.

Kumpikin omassa kainalossaan ja rapsuttelin niiden hentosia hiuksia kunnes olivat täysin unessa..mun piti mennä ite viel pesulle mut oon kans nukahtanu siis jo ennen kymppiä ja heräsin puolenyön jälkeen hammaspesulle ja muutettiin Lennin kaa omaan makkariin jotta isillekin on tyyny vapaana. Ja kohta Espe saapui huppu päässään kylmissään kotio, jalkasin oli tullu.

On meinaan heikossa kunnossa meikäläisen vatsalihakset kun ei yhden yhtä linkkua päässy, hoover tyyppiset menee mut kaikki suorat nostot ei millään. Tässä on tärkeä treenauksen paikka ennen maratonia..mulla aina poksahtelee pitkil lenkeil vatsalihakset ensimmäisenä. Huippuu oli et jumppaa oli tarjolla myös pyhäpäivänä ja sali oli täys porukkaa.

Nyt ollaankin päivä ulkoilun merkeissä.. vaarin kaa kelkkailemaan ja hiihtelemään järven jäälle. Yritän napata muutaman kuvan Espen puhelimel niin saa talteen tännekin.

Suklaata tekee mieli ja mun kroppa ei siedä noita kindereitä enää.. Herkuton huhtikuu tekis niin hyvää!!

S


Lähetetty Nokia-puhelimestani