27.3.2013

Ripsarit tyynyllä

Päivä ilman nokosia ja nukuin jo kun oon painanu enteriä edellisen viestin kohdal tähän suuntaan. Syötin Lenniä ja olen nukahtanu siihen paikkaan. Heräsin yhdeltä pesulle, kävin hampaat läpi harjaten, lankailin ja viel tikutin ja taas harjasin, vaik lankaan lähes päivittäin niin sain nytkin ikenet vuotaan verta vaik hellä olin eli ei mun suu ihan parhaimmas kunnossa ja oliskin syytä keskittyy hoitamaan sitä viel säännöllisemmin.

Näin iltaisin vaan just monesti nukahdan tai jotain ja aamusin onkin jo kaks kaveria kimpussa ja kintuissa kii niin ei oo ihan helppoo ottaa 10min aikaa hoitaakseen hampaitaan ym.. Mut kyl suuhygienialla on täys yhteys muun terveyden kans ja niin ihana olo kun suu on raikas. Just imeskelen kristallisuolaraetta, pidän sitä viisaudenhampaiden päällä jotta tuhois kaikki mahdolliset tulehdukset niiltä seuduilta ja saisin leikkausta viivytettyä. Huomen se selviää onks mun suolahoidoista ollu apua vai joudunks kiireellisesti kirurgisiin toimenpiteisiin. Jännä nähä.

Tänään on täyskuu!

Nyt jatkan unia kasvot ja hampaat puhtaina..vaihdoinpa myös tyynyliinankin jottei siirry ripsarit takas enää poskille : )

Mahtava lenkkeilypäivä ja toi tunnin venyttely päälle! Kyl hittovie viel hölkyttelen sen maratonin ja sit ei enää koskaan, mut olis se ihanaa kun pojat siel äitiä vastassa ja melkonen vastakohta viime Tukholman reissulle kun ei ollu ketään maalissa eikä ketään koko reisussa ketä olis voinu halata ja eipä moni ymmärtänyt kuin iso juttu se eka juoksu mulle sillon oli, nyt ei enään niin merkitystä ja tullaanko maaliin kunhan on hauskaa, on se silti tajuton fiilis sinne maaliin juosta..en oo sellasiin fiiliksiin päässy muualla kun synnytyssalissa eli kyl siinä jotain ihmeellistä on! Ihanaa on et koko perhe tällä kertaa messissä! Juoksujutut ny pinnassa siks ku maksetaan loppui matkasta ja Linon kaks kummia meidän hytissä kans! Äiti ja kaks kummia juoksujalkaa joista Anne siis toinen, Linolle ihmetyksen aihetta!

S