13.10.2010

Kiva päivä

Mul on puhelimen kello etuajas vaa 4 min ja se helpottaa kummasti elämää, lähtee kiireel ja sit sen lähties muistaaki ja sit saa rauhas mennä. Oon menos just risteykseen, mist Mira nappaa mut mukaan astangatunnille. Kävin Hirsiläs tänään jo kerran, otin Alexandertekniikkayksityistunnin, opetellaan oleen jännittämättä turhaan lihaksia. Melko mullistava kokemus, tajusin että oon purru leukojani yhteen puhuessa ja jopa hymyillessä. Eli mitä iloisempi ja puheliaampi oon ollu nii sen kireämmät niskat ja koko akka! Maanantaina uudestaan! Nyt on kaks kertaa yhden hinnal! Niin ja mulla on tää ihana harmaa pipo mitä ostettii vuosi sitten Hietalahdentorilta (Annen kommentti: kiitos muistutuksesta, itse ostin neljä ihanaa väriä :), kaivoin äsken talvivarastosta ja eihän siitä oo ku hetki ku just ne sinne pakkasin. Talvi on kiva ku saa unohtaa rästissä olevat ulkohommat. Ens vko on Alexandertekniikkavko, Orivedelki hyviä tarjouksia ja avoimet ovet sinne koululle, tää mulle siis ihan uus maailma, mut tuun ihan varmasti kirjottaan tästä lisää!

Sini

Mullaki kiva päivä (tilipäivä). Ihanan rauhallinen viikko kun saa tehdä töitä toimistolla, ei koko ajan juosta paikasta tai kokouksesta toiseen. Haluan kanssa tonne A-tekniikkaan!! Siitä innostuneena pyysin maanantain vapaaks töistä ja pidän pidennetyn viikonlopun pitkästä aikaa. Tekee muutenkin hyvää, aion mennä kaupungista maalaismaisemiin. Mun täytyy hehkuttaa uusista tekniikoista laitepilatesta. Oon tänä vuonna vasta alkanu käymään, se on niin tehokasta ja kivaa. Sen laitteen nimi on Cadillac :)

Anne