19.10.2010

Kuhaa

Olin vähä yli kuuteen tänään töissä ja siinä viiden aikaan Esa toi mulle auton ennen ku lähti savusukeltaan ja näin siis ukkoni ekaa kertaa palomiespuvussa, ei hassumpi ;)

Hain eka koirat muorilta ja vaarilta ja vaari tarjos mulle fisua mukaan, kokonaista, oon kerran aikasemmin fileoinu mestarin opissa, mut nyt että sitten menisin yksin kalani kans kotiin ja vielä muistaisin, jep mutta otin kalani mukaan ja jatkoin matkaa äitelle hakeen Linoa. Perhe oli siis levitelty ympäri kyliä hoitoon, kukaan ei jaksa kaikkia kerralla.

No muori ja vaarihan tuli mun perässä äiteä hakeen Elsan nimipäiville, mitkä oli ollu jonain päivänä ja houkutteli mut ja Linonki mukaan, siinä sitä taas mentiin keskelle metsää pieneen ihanaan tupaan kaffelle. Karpalokakkua ja munavoita piirakan päällä. Lino nukku koko reissun ja päästiin vasta puol ysi kotio.

Mulla oli ollu jemmassa Linolle 1v lahja, mut en enää malttanu odottaa ja avattiin se porukalla. Se on sellanen paloautokirja ja ambulanssi ja poliisi siis hälytysajoneuvokirja ja sit siinä irtoo ne autot niistä sivuista ja saa renkaat niihin ja piti teipata niihin oikeet logot, Esa oli tänää just teipannu töissä ambulanssin ja sai teipata taas. Toi kirja oli vähä niinku iskältä Linolle ja mä haen sieltä sen toisen viel missä on pyöräkoneita ja kaivureita ku ne mun hommia ja sit voidaan kilpailla Esan kaa et kumman juttuja luetaan.

Pojat jatko kirjal leikkimistä ja mä avasin koneen että pääsin youtubeen katsoon fileointifilmiä ja sellanen löytyki, näyttää niin helpolta, mut ei se vaan noin luista se veitsi ja menin jo veistäkin pilkkaan ja Esa vakuutti sen olevan parasta merkkiä, niinku joku sen tavara vois olla huono.

Mulla tietty kumihanskat kädes, en pysty kalaan ilman koskeen ja pussi kalan päässä etten nähny sitä ku alotin :) (mä kuolen ite tääl nauruun)

Onnistu iha hyvin tai paljon siihen ruotoon jäi kii viel hyvää syötävää, ja paistaes huomas et muutama ruotoki oli päässy mukaan. Mut jos nyt alan tota hommaa tekeen sillon tällön voin suunnitella että 10v päästä oon jo melko hyvä.

En oo edes viel päässy syömään ku Lino oli itkunen ja se sylissä siinä paistoin ja sit Esa nukahti ja menin Linoo laittaa nukkuun, istun sen sängyn vieres ja täytän uni/ruokakalenteria, mitä pidetään että tulis rotia elämään. Aikansa myllersi ja nukahti. Olin just ottamassa kuhaa lautaselle ja porkkanaa ja parsakaalia ku anne soitti ja nyt oon sit täs koneel vieläkin.

En oo syöny ruokaa tänään, kaurapuuro, kauraleipä ja ne mariekeksit ja kahvit, muutama namu ja tietty Elsan tarjoilut. Eilen taisin syödä just näin puoliyön aikoihin kans ku ei aikasemmin ehdi ku ei osaa sanoa ei. Nyt on ihana rauha ja hiljaisuus, näin iltasin tykkään kyl hengailla itekseniki ja järkkäillä paikkoja.

Eilen yönä sain järkättyä Linon huonetta ja sen vaatteita, ei sentään viel sillain ku Anne.J laittaa tyttärensä Jennyn huoneen ja vaatteet, mutta siihen pyrin jonain päivänä. Löysin myös ihanan burberryn mustan kevyt takin, mikä ihan unohtunu käyttää, ostin sen vuosi sitten yhdelt Huuto.net mammalta jonka luona kävin Espoossa. Tietty oli pakko pukea se takki hupparin päälle tänä aamuna ku äiti tuli meitä hakeen ja menivät Orikirppikselle hengaan ku olivat mut vieneet töihin.

Huomen ke on se alexander-tutuksi avoimet ovet Orivedel klo 9-13.30 ja luento to klo 15-17 (ilmanen)

Treel to 21.10 klo 13-15 Messukylänkatu 36 as 6 (ilmanen)

Hki su 24.10 klo 11-13 Nervanderinkatu 10 (10e) yllättäen Hkis maksaa

Nyt kuhan kimppuun, nukkuunki olis ihana mennä ku vaan malttais, jää unet niin hiton vähiin aina, huomen muuten FixSporttiin kaikki, siel zumba klo 17 ja sit kahvakuula sen perään klo 18.

Sini