12.10.2010

nokial blogia ja mokia

n. klo 11.30

Hei,
Yritin eilen illalla kovasti päivittää tänne puhelimel, mut ei onnistunu, herjas puhelin et ei muistia, tyhjensin, mut silti vaan, täytyypi tutustua asiaan paremmin. Mä kävisin oikeesti koneella vain kerran kuussa, puhelimel vois käydä päivittäinkin. Meil tää pöytäkone ja rajoittaa kummasti käyttöä, ku ei viitsi edes avata, saatikka Lino ei anna mun istua tässä. Teippasin jo ton virtanappulan ettei pääsis sammuttaan niin helposti, osas painaa 5s nappia ja sithän kone sammuu heti, nyt osaa leikkiä sil cd aukasu napil, ulos ja sisään :)

Tiistai aamu
Pohjustan sen verran et Lino herää aina n. seiskan aikaan, joskus puol 8, en siis käytä herätyskelloa ja tänään sain oppia että sitä pitää käyttää, sillä herättiin koirien haukuntaan klo 8.30 ja mulla aika fysioterapeutille klo9, siinä sitten miettii et mitä helvettiä ku Lino pitäis viedä hoitoon ja ei ole autoa, soitin paniikis mun iskälle, mut se oli liian kaukana kuskaan, sit tajusin et nyt vaa pirusti vaatetta meille ja ei ehditä syömään ja fillarin tajusin olevan autotallissa. Hikipäässä polkasin pelkkää ylämäkeä äitelle ja nostin vaan Linon pyörästä eteisen matolle ja jatkoin matkaa työterveyshuoltoon, jossa nautin ensimmäiseks mukaani ottaman viilin aamupaloiks.
Olin siel 5min yli ja iloinen siitä että tällainen paniikkiaamu onnistui melkoisen hyvin.

Nyt kotona ja laitoin takkatulen just ja pian Lino nukkuun ja sit pääsen tekeen töitä ja niin mun piti katsoo kirpparitavaroita äiten pöytään.
Tänään ohjelmassa työpaikalle menoa Linon kera klo 14-16 ja sit klo16 uimahallille Niinan ja Miran kaa kaffelle. Esa koko illan palomieskurssin, taitaa kestää iha 23 asti, me taidetaan Linon kaa vaa siivoilla kotona, siihen on aina liian vähän aikaa siis tähän kotona olemiseen, täytyis malttaa pysyy täälki.

Niin ja eilisestä viel iha pakko kirjoittaa se ku mul tapana vaa mennä vaihtaa vaippa Linolle olkkarin lattial matolla ja eilen sit kävi että sil oli iso hätä just sillon ku olin laittaas uutta vaippaa ja nyt on sit hyvä syy viedä matto pesulaan :) sisäsiisteys tai pottailu ei meil vielä oikeen onnaa, ei millää suostu istuun potal edes kirjan tms seuranaan.

Mä en tiä jaksaaks kukaa lukee edes näit juttuja, palautetta ottasin vastaan.

Sini