28.10.2010

Hääkuva

Aivan mielettömän vaikeaa valita yksi virallinen kuva juhlista joista meillä on 4000 kuvaa :) ja hulluinta täs on se että ei olla esan kaa samoihin kuviin tyytyväisiä. :) Ei olla edes niitä kauheesti selattu viel, mut aina jompikumpi irvistää tms.Yksi ainoa kuva johon olemme yhtämielisiä niin vieressäni seisoo myös Matti, ajatus olis, että jos matin sais nätisti pois niin sithän meillä olisi virallinen hääkuva.

Mä äsken selasin kuvia läpi, ihan hullut juhlat, jos ei olis kuvia niin monet jutut unohtuis kokonaan yleensäkin. Nyt on taas kauheen myöhä, olin menossa sammuttaan konetta kympin aikaan ja kone sammu vasta puolenyön jälkeen. Nyt mä jo nukkumas, kuiskasin Topin nukkuun mun viereen, se niin kiva pikku uninalle ja herää viel aamullaki mun kainalosta, se vois vaa mennä suihkuun välillä. Villakoirathan pitäis pestä säännöllisesti, se onkin ihan hauskaa, mut se föönaaminen ja turkin suoristaminen jo ajatuksena ei toimi ja koira pysyy siis räjähtäneenä. Lino jatkanu levottomuuttaan öisin, mutta kyl toi 9h ehkä joskus tulee tavaks? Yötä!