19.10.2010

suunnitelmien selvitystä

Avaan hieman tuota 5v suunnitelma hommaa. Mä elän ite hetkessä, mutta on jotain asioita mitä oon halunnu teinistä asti ja oon tyyliin kirjottanu niitä johonkin päiväkirjaan ja pikkuhiljaa ihminen alitajuntaisesti pyrkii niitä kohti vaikkei muistaiskaan mitä sinne on kirjottanu. Ajatus toimii samalla tavalla, A-tekniikka opettaja opasti mua eilen että pääsisin kynsien syömisestä eroon, niin mun pitää ajatella joka päivä muutaman kerran että "haluaisin lopettaa kynsien pureskelun" ja pikku hiljaa se sit toimii. Ajatuksen tasollakin voi suunnata omia tekemisiään.

Mulla on haaveita 5v päähän ja mä ajattelen niitä aika paljonkin, en mä tiedä et toteutuuks ne, mut sinne suuntaan ainakin jos pääsis niin olisin tyytyväinen. Tietysti otan huomioon myös elämän yllätykset ja käänteet ja siks osaan nauttia joka hetkestä, lähes jokaisella asialla on myös positiivinen puolensa. Se on mussa joskus ärsyttävääkin joidenkin mielestä.

Esan veli oli hyvä ku valitti et ei jaksais ajaa kotiin 2h matkaa ja aina on se automatka jne.. mä sit siihen et -eiks oo ihanaa ku sulla hyvä auto alla ja kaunis kesäilta ja saa vaan istua paikallaa ja ajaa ja kuunnella hyvää musaa, mikäs sen mukavampaa,  ja veljen vastaus oli -optimistin ja pessimistin ero on se että pessimistil on asiat huonosti, mut optimistilla asiat voi olla vieläkin huonommin.

Mun kirjoittama teksti on melko vaikealukuista, yritän parantaa sitä pikkuhiljaa luettavammaksi.

Sini