26.12.2011

Tapaniksi vaihtuu

Tähän aikaan monet jo herää, musta tuntuu etten viel ole sikeästi nukkunutkaan, sikein uni ajoittuu yleensä 6-10 välille. Ennen Linoo unet oli sikeimmillään 7-12. Mä kerran jouduin työnpuolesta herään 5 jälest kuukauden putkeen ja mä en sinä aikanakaan tottunu tuohon rytmiin ja uni ei illalla tullu pitkistä päivistä huolimata ja elin kovassa väsymyksessä.


Esa keikalla, siks mä täs oon hereillä. Lino nukkunu levottomasti kans, sai eilen kahvipöydässä piirakkaa ja kastia, ei se tarttis mut ihmiset antaa vaan, sit toisen vatsa turpoo ja paukuttelee yöl. Yhtäkään suklaata ei oo syöny, ei taida tietää mitä ne edes on. Poika on niin onnellinen päärynänpalasista ja omenasta, niitä ollaankin syöty, tekee itellekin hyvää, poistaa sitä syönnin tunkkaista oloa.

 Mä oon keskittyny aikalailla laatikkopuoleen ja kalkkunaan, Ruoveden herkun chilimajoneesin kera, rosolli ilman silliä kans ihanaa. Argentiinalaista punaviiniä nimeltä Paula maistelin ruoan kans, todella pehmee. Sitä odottaa että saa joku päivä nauttia taas kokonaisen lasillisen viintä.

Kivaa että joulu jatkuu viel tapanina, mä en osais lähtee pizzalle niinkun monet jo menee. Jouluruoat on ihania.

Kiva kuulla miten ihmisil oli menny joulupäivän riennoissa, toiv anne laittanu tänne sen ihanan kuvan.

Liitteenä kuva Limpparista uus pusero päällä, mummi oli kutonu.

S