30.12.2011

Unta..

Ihania koteloita maskussa. 15,90, en raaskinu herätysostona hankkia vaik tarvetta olis.

Nukuttiin edellisyö niin hyvin että tänäyönä en oo sit nukkunutkaan ku kolmesta kuuteen. Luin yömyöhään kirjaa ja odotin että silmiä rupeis väsyttään ja kun kuudelta heräsin, siirryin nälän pakottamana keittiöön ja koneelta lueskelin muotiblogeja.

Haluaisin itselleni kunnon ison laukun. Unelmien laukku olis joku Mulberry, mut siihen ei taida mahiksia olla, joten olen päätynyt katselemaan lähinnä muutaman sadan Michael Korsia tai vastaavaa. Pitäis päästä stockalle katsastaan tilanne. Niiden verkkokaupassa oli ihana toffee MK laukku mutta ei enään ja kokokin olis hyvä nähdä livenä. Laukun ideana olis että seuraisi mua aina 10v eteenpäin.

Ennen oon ostanu aitoa nahkaa laukkuja, maksanu niistä jotain 70-120e, mutta nyt on melko huonos kunnos kaikki vuosien käytön jälkeen eikä enään niin tyylikkäitäkään.

Laukun tulis olla suht suuri, menis hoitolaukustakin, pikkulaukkuja löytyy ja sain joululahjaksikin. Mun päämäärä oli päästä aleille joulun jälkeen, mutta en oo päässy vieläkään!

Mistä noita laukkuja voi ostaa kun stockalta, sokoksella oli suppea valikoima, ideaparkis tietty, mut sinne asti tuskin pääsen. Tuntuu tuo treelle lähtö nykyään niin isolta asialta.

Lino nukkunu mun kainalossa viimepäivät, mietityttää kovasti et mitäs ku baby tulee, pitäis kai totuttaa taas poikaa omaan sänkyyn, on vaan niin ihana tossa vieressä tuhisemassa Ruskovillan silkkipuvussaan.

Ollaan nyt muutamana iltana tultu kaikki porukalla ysin aikaan makkariin, mäkin hoitanu iltarutiinit ennen sitä ja sit vaan höpisty ja luettu kirjoja. Pojat nukahtanu kympin jälest ja mä aloittanu oman kirjan lukemisen. Ennen kun mulla oli sata projektia käynnissä viel kympin aikaan, liioittelua, tarkoitan pyykkejä, koirien lenkitystä, iltapalaa, pesullakäyntiä, siivoilua jne..

Nyt on ollu ihana antaa itselleen aikaa lukea. Se tuli vähän pakonkin edellä kun piti palauttaa kirja neuvolaan ja sitä tietty äkkiä rupesin lukeen, sain jatkoaikaa ja hyvä niin, sillä vasta viimeyönä sain kirjan päätökseen. Kertoo luonnollisesta syntymästä, kirja vuodelta -92, asiat muuttuneet tuon jälkeen kovasti, olis kiva saada lukea päivitettyä tietoa. Mutta jo tuolloin siis 20v sitten kotisynnytykset olivat lisääntymässä. Hollannissa puolet on kotisynnytyksiä, vau. Itselläni ei ole mitään sairaalaa vastaan, osaan kyl esittää toiveeni, toivottavasti mua kuunnellaan, esa pitää huolen mun puolesta. Jännittää silti toosi paljon kaikki tuleva kun ei tiedä mitä on tulossa : )

Yritän torkahtaa vielä hetkeksi ennen kun poika herää, jotta jaksan tän päivän, Hb oli laskenu entisestään, ihmekös kun menee välillä jalat alta, mä en tiä mitä voisin tehdä että se nousis ku syön ja oon syömättä jo kaikkee. Mä maidon litkijä en oo juonu enää edes maitoo, syöny kahta eri rautaa, parsakaalia, kaaleja ylipäätään, kuivattua nokkosta, kaurapuuroa ja marjoja ja c-vitamiinia lisänä, siemeniä, pähkinöitä, lihaa jne.. Sen olis pakko nousta yli 120, kuukauden sisään.. ??

S