17.3.2012

Lättyjä


Nukuttiin viime yönä vauvan kaa 3h putkeen klo 23-02! Jee ja nyt taas aivot toimii. Loppuyönä ei sitten nukuttukkaan kun ainoastaan vauva mun päällä. Hurjan oloista mutta ainut tapa saada hetki unta.

Aamu alkoi formulalähetyksellä. Kiva kun siel enemmän varikkolähetyksiä ja näytetään sitä fiilistä. Australian kisan aika-ajot ei suomalaisittain sujunu kun Kimi jäi 18. Kovalainen 19. lähtöruutuun. Ihanaa taas seurata kun Kimi radalla, tykkään siitä niin paljon! Ja sen aikaa mitä se oli ralleissa tuli sitäkin lajia seurattua aikaisempaa enemmän.

Espe lähti teippaa taas jotain pikkuhommaa ja kun mä luulin saavani syödä rauhallisen aamupalan torstain aamulehden kera, minkä sain mutta avaa en oo vielä ehtiny. Syötiin porukalla pikkupoikien kans, vauva istu mun sylissä ja Lino polvella, istuivat peräkanaa niinkun Lino sano.

Niin siinä torstain lehdessä oli kuva mun iskästä ja Erjasta leffa hommiin liittyen. En viel sitä lukenu mutta kyl oli Lino ihmeissään kun yhtäkkiä isoisän naama sivulla.

Lenkkeiltiin mummille ja espe tulee täältä Linon ottaan kotiin kyytiin ja mä ajattelin kävellä reippaasti vähän vaunujen kanssa. Nyt meidän kävely ollu Linon tahtista. Seisomalauta on kuulemma maksettu mutta toimitusaika vasta vkolla 14, sinne asti sit vaan hengaillaan, menevistä lenkeistä ei yhdessä tietoakaan.

Tästä päivästä ei muuta tietoa kun päiväunille kai seuraavaks. Ihmeellistä elämää kun ei suunnitelmia.

S