12.3.2012

Palautetta ja muuta

Mulla olis niin paljon asiaa taasen..
Kuvassa vauva odottaa yöpukua mummelin virkkaman lämpöisen peiton alla. Nukkuu joka yö ton peiton alla kun niin painava ettei voi vetää käsillään päällensä vaik kädet aina ulkona ovatkin, turvallinen pikkupeitto siis ja vauvan ikioma.

Vauva nukkunu jo yli tunnin ja mä tällanen yökekkuli, aamulla taas rankastaan ja naama turvonneena, silmät puoliunessa saa lähteä liikenteeseen. Lino menee mummille aamupalalle ja me vauvan kaa kuskataan vähän vaaria. Linokin pääsis mukaan mut se mielummin haluaa mummin kaa ulos leikkiin.

Ensinnäkin oltiin saatu positiivista palautetta fb viestinä blogista ja jutuista. Lämmittää mieltä ja samalla tuntuu niin jännältä kun itse ei tajua kirjoittavansa muille kun itselleen muistiin ja parille läheisimmälle ystävälle ja sitten on joku tai moniakin jotka toivottavasti saavat irti jotain jutuista. Ja se että mun kirjotukset on tekstareita ja sini-slangia, ei siis niin laadukasta mutta ehkä sisällöllisesti lämmittävää. Kiitos. Huippua!

Niin ja sovittelin tänään housuja, odotushousut kun tippuu jalasta mut taas perushousuis ei nappi mee kiinni, ei millään. Oon sellasessa hassussa välivaiheessa, varmaan farkut kokoa 30/32 olis nyt täydelliset ja pillit, Anne onks sulla mulle kaapissas tuon kokosia? Mun lempparifarkut, polvesta risat onlyt on ihan parhaat ja ne sainkin justjajust kii ja niihin mun jo vanha paksu gant vyö ja taas oli oma itseni olo. Viel olis joku 7kg lähtöpainoon, en kyl ajattele asiaa, vuodessa sen luulis tippuvan, niin ne meni Linostakin et 8kk kohdalla rupes vasta loput tippuun, ei siis mitään kiirettä.

Nyt tää kekkuli nukahtaa ja yrittää malttaa kertoo lisää juttuja vasta myöhemmin..