13.2.2012

Ankkoja

Nyt meillä saunotaan, että saadaan laps jo maailmaan.
Ankat istuu yleensä ikkunalaudalla ja hyppää sieltä sitten Linon kans kylpyyn. Ankat on uinu meille kylpylöistä tuliaisina. Uusimpana tulokkaana Vilja toi Linolle Brit Duckin.

Tänään ollu huippukiva päivä viikonlopun ketutuksen jälkeen. En tiä mikä mua ärsytti koko viikonlopun, olin tosi turhautunu ja kiukkunen perjantaiaamusta aina eilis iltaan asti. FotoHakalassakin oltiin pe teettämäs kuvia niin jouduin sanoon sielläkin että kyllä on nuppi kireellä, mut mulla oli siis nää kaikki päivät tosi huono ja oksettava olo.

Tänään loisto olo ja oon nukkunu mielettömästi vaik melki joka tunnilla kelloa tuli katsottuakin kun Lino nukkuu levottomasti, silti kun kellon ympäri sängyssä lepää niin niitä uniminuutteja tarpeeks kertyy. Tänään olin nukahtanu päikkäreille Linon viereen vaik ei ollu tarkoitus ja herättiin tyttöjen jo ollessa eteisessämme. Lisää kuvia pian..nyt saunan puolelle, josko espekin pian kotiutuu reeneistä meidän seuraks.