15.5.2012

Ballerinat

Kirjoittelen tääl itseäni uneen.
Sain nuo ballerinat äiteltä kun kävi vaatekaappiaan lävitse ennen etelänreisua ja nuo oli hänelle liian pienet. Mä sain siis itselleni loistokesäkengät ja hyvät kävellä. Malli niin perus että menee verkkareista farkkuihin ja siistimpäänkiin menoon juhlahousujen kaverina. Siis kesän suosikkikengiksi ovat jo nyt matkalla.

Farkuista.. Nuo mitkä kuvassakin näkyy on mun lempparifarkut, 4-5v vanhat, ne vähän löysät mutta aikoinani ostetulla leveällä gant vyöllä menee napakasti takapuolestakin ja muuten niin mukavat päällä kun ei mistään kiristä. Niitä vöitä olis pitäny ostaa sillon vuosia sitten alesta mustan lisäks ruskeekin, paras vyö ollu ja niin hieno vieläkin. Tuntuu välillä omituidelta kun mulla aina vuodesta toiseen siis jopa 6-7vuotta vanhoja neuleita, kenkiä, housuja ja ihan huippukivoja vieläkin! Oon siis onnelinen että oon joskus ostellu vaatteita, nyt niistä on hurjasti iloa kun ei todellakaan oo mahdollisuutta ostaa itelleni mitään onnistuneita kirppariostoksia lukuunottamatta. Farkuista erinomaiset tekee kaunis keskisininen/kulutettu väri, kapeahkot lahkeet ja leveän vyön paikka.

Ihanaa päästä treelle, miten yhdestä tulevasta vuorokaudesta onkin näin innoissaan, se on mun loma..kesän fiilistelyloma kahviloita kierrellen. Mun haaveissa on kyl niin paljon liikaa kahviloita ja kauppoja yhdelle päivää että järki käteen ja tarkka ostoslista kouraan. Postissa on sopivasti tullut -50%lappuja lasten vaatteista h&m ja Kappahliin, ne olis kiva käyttää. Pelottaa että kaupat väärällään toista ihanempia vaatteita joita en vuoden tauon jälkeen pysty vältteleen, ehkä joku pieni kiva juttu itellekin olis aina paikallaan, mutta ensin tutkittakoon ne Annen kaapit. Niin ja melko vähän sitä tulee sillain kuljettua ihmistenilmoilla etteikö aina samoissa vois olla. Kivaa siis käyttää omat lempparit kuten nää farkut loppuun ja sitten hyvällä syyllä hankkia uudet. (farkuis on jo kaks silityspaikkaa, niin kuluneet ja rikki on, mut rakkaat)

Oltiin kotona koko päivä tänään ja pihaa pidemmälle emme siis päässeet, ihana lepopäivä kaikinpuolin. Saamaton olo ja kyl näiden paskasten pölysten nurkkien kattelu välillä kyllästyttää, ei vaan ny huvita suursiivoilla, odotan inspiraatiota aina niin sillon hommien teko mukavempaa.

Heippa..zz

S