1.5.2012

Niin paljon asiaa

Oon päivän mittaan miettiny kaikkee mitä mun tulis muistaa tänne kirjoittaa, enhän mä tietty niitä enään muista.

Meidän imetysvaikeuksiin löytyi viime viikolla ratkaisu kun rupesin äidilleni ihmetteleen vauvan valkoista suuta. Googletuksen jälkeen selvisi että se on sammasta ja ilkee vaiva jota hankala saada pois. Nyt meillä on puolukat ja vichyvedet käytössä. Jokaisen syötön jälkeen tulee hoitaa rinnat ja mielellään lapsen suu mutta vähintää neljä kertaa päivässä. Tutit keitetään päivittäin väh 20min ajan ja kohta pitäis ostaa uudet ja heittää vanhat veke, sammas ei kuulemma lähde edes keittämällä pois kokonaan. Mukavaa on se että syöttäminen onnistuu taas paikallaankin ollessa ja jalkareenit ei enää niin välttämättömiä. Yöllä onnistuu makuullaan, se on niin ihanaa ja niin helppoa, nautin mielettömästi nyt taas kun sujuu.

Mun kasvojen iho on täynnä kuivia punasia laikkuja, onhan se usein talvisin kuiva kun käppyrä, mut nyt nää laikut on uutta. Hieroin just kaakaovoita runsaasti, sen pitäis palauttaa luonnollinen kosteustasapaino ja ihanalta se ihossa tuntuukin. Tosiaan kokeilin sitä voiteena vasta ekan kerran reilu viikko sitten ja kävin sit ostaan lisää, pussillinen maksaa joku 7e ja siitä riittää vaik kuukaudeks voiteet.

Mun auto on ihan hajalla. Eka reistas takaovet ja tänään ku olin laittanu lapset autoon niin en päässytkään etuovestani sisään, tietty moneen kertaan renasin avaimilla ja sitä puoleltakin yritin avata ja ei muuta kun takapenkin kautta ratin taa ja kotipihaan jossa huidoin Esalle, et tuuppas autaan mut pihalle täältä, ei saatu ovee toimiin. Huvittaa jo valmiiks mitä huomisesta tulee kun kaikkee menoa tiedossa ja meikäläinen kipuaa takapenkin kautta. Mun pitäis kesärenkaatkin vaihdattaa ja kuvitelkaa sitä kun ei huoltotyyppi pääse sisään ja ihmettelee. Joo sillain pitäis tehäkin et vie vaan avaimet kumikorjaamolle ja pyytää kesärenkaat alle ja sitten vaan kulman taakse hihitteleen.. Vaunujen kera aattelin liikkua mahd paljon niin auto saa parantua rauhassa pihassamme.

Mulla iski nuhan päälle klo 21, siis ihan hetki sitten. Kaikkihan meillä flunssas on ollu ja täs pelänny et koska mun vuoro. Oon lääkinny itteeni kaikilla mahdollisislla yrteillä ja juomilla jne, mielenkiinnol odotan aamun oloa et onks yntään hillitympi olo. Energinen oon tänään ollu, tehny kaikkee mitä en yleensä ikinä saa aikaseks ja tänään kaikki on tuntunu niin kivalta, kaikki tekeminen.

Nukahdan ny.. S