2.11.2012

3

Palomies - synttärikemut lähestyy!! Iski teippas Linon kans ison kaapinoven kokoisen tarran koristeeksi saarekkeeseen. Poika on innoissaan valmisteluista ja niin suurena apuna. "mitä äiti sitten seuraavaks teketään?"

Hyvällä mallillaan kaik asiat ja hyvä niin ettei kaupat oo hu auki, muuten olis kai kauppareisu jääny tältä päivää. Nyt vaan nautitaan juhlien väsäämisestä ja odottamisesta.

Mä sohvalla..Lennikin nukahti vasta äsken (klo23.20) ja Lino halus tulla mun luo kans nukkuun ja täs me kapealla ollaan vierivieren ny lasten kaa..kannan kyl justiinsa Linon iskän viereen kun uskallan tästä nousta että Lenni olis tarpeeks sikeässä. Taitaa Linoa jännittää melkolailla huomiset kekkerit.

Oli muuten ihana tänään aamulla kun poika käytti mummelin kanssa koiria lenkillä, tuli kotiin ja sanoi "toin äitille kiven, minä aattelin että äiti tykkäis siitä!" no mutta äitihän rakastaa kiviä : ) kaunis kivi päätyi makkarin pöydälle lampunjalan viereen koristeeksi.

Mitään ressiä ihme kyllä ei oo ollu vaik vieraslista näytti parhaimmillaan 48 nimeä, muutamat ovat käyneet jo ja pari peruutusta tullut niin väkimäärä taitaa pysytellä aikalailla 30henk hujakoilla ja mitäs se ressi mihinkään auttaa, sillai mennää kun ehditään. Oon muuten huomannu et kun lopetin asioita jännittämästä ja järjestelemästä niin paljon paremmin napsahtaa kaikki itestään paikalleen kuin tyhjästä, helppoo ku heinänteko! :) ei vaa huomiseen olen kerännyt voimia ja onneks Lenni on nukkunut suht hyvin viimeyöt. Tänään lääkärineuvolas oli kaikki hyvin, korvatkin ihan puhtaat vaik niitä välillä tosissaan hieroskelee.

Näköjään en osaa ennen puoltayötä mennä nukkumaan, viel on pesulla käymättä ja sormet syyhyä häärätä kaikkee valmisteluja, aamusin kun oon ihan tukossa ja en mitään saa aikaseks ennen puoltapäivää, kovin väsymys useimmiten 9-12 sit yleensä helpottaa ja loppupäivää ja keskiyötä kohden sitä piristyy, kunnes naps vaan nukahdan kun silmät kii laitan.

Ihanaa viikonloppua kaikille!!

S