23.11.2012

Farkui

Uusia housuja oli teema koskaris eilen. Oon jäättäny niin monasti väliin omien juttujen hankinnan kun lapset mukana ja nyt oli sopiva hetki hoitaa sovitus joskin Lenni oli rattaissa mukana ja välillä sovituskopissa kuten stadiumilla missä hoidettiin ruokailu ja vaipanvaihto. Niin isoja perhekoppeja siel :) sieltä ostin paksut talvijuoksutrikoot, siis vartalon myötäiset makeet ulkoiluhousut ja parit juoksutrikoot joita käytän ihan leggareina ja joka paikassa, joten en siis juoksuvaatteisiin tollain panostais mut ne vaatteet arkikäytössä päällä päivittäin ja laadukkaat kestää aikaa..niinku edelliset nike trikoot jotka menee päällä jo kuudetta vuotta.

Nää ihanat ginatricotin farkut lähti mukaani. Oon halunnu sellasia farkkui ku sisko Sennillä, löytäny ne Keskiseltä tuurista, sinisen ja mustat pienin kultakoristein ja ruskean vyön kera..hienoimpia farkkui mitä oon ikinä nähny ja ne siel 50e. Noi oli kans saman verran kipale ja vastaa ilmeeltään joskaan ei niin tyylikkäät kuitenkaan mut pelastaa mun lökötysongelman. Ginan farkut vai pitäiskö enemminkin sanoo strechhousut pysyy kivasti päällä ja niistä on syytä ottaa pienin mahdollinen koko mikä menee päälle. Mulla ne punaiset housut 28 mikä on mun oikeesti farkkukoko mutta ne rupee lököttämään ja siis eilen otin sit kokoo26 ja kiristäähän ne mut jos venähtää samanlailla niin sitten hyvät.

Kun oon lyhyt on plussaa että housujen pituuksia on tarjolla se 30 kin. Yleensä näkee pelkkiä 32 ja 34. Otan aina liikkeessä kun toisessa myyjän juttusille ja pyydän apua niin ei tarvii sovitella kymmeniä vaatteita. Kertoo mitä etsii ja myyjä osaa antaa oikean koon ja tuotteet. Sovitin eilen viidet farkut ja olisin voinu ottaa ne kaikki..kyl myyjä osas palvella hienosti ja mä sain mitä hainkin.

Stadiumiltakaan en löytäis mitään ilman ellei Senni heittelis mulle syliin sovitukseen sitä sun tätä. Siis rohkasen käyttämään henkilökuntaa ja ottamaan heiltä ideoita vastaan, ne tietää kun ovat siel päivittäin niiden kledjujen kanssa tekemisissä ja käyttävät tuotteita itsekin.

Koneeseen heitin kaik uudet pöksyt aina kuiteskii, niis taitaa melkolailla olla sitä sun tätä tekstiili ja homesuoja myrkkyjä.

Joulupukki illal kylillä. Mennään viemään Linon kirje missä toivoo Tomin helikopteria siis Palomies Samista tietty :) se meil onneks jo jemmassa. Muuta ei kuulemma tarviikaan.