10.11.2012

Sydän

Miten mä tän nyt kirjoitan, mut jotenkin tuntuu et kirjoitettava tänne muistiin. Mulla pakahtuu sydän näiden poikien kans. Ne on villejä yhdessä mutta herranjumala miten ihania. Tekee mieli pitää sylissä ja halia ja suukotella. Kun Lenni nukahti mun syliini, niin katselin nukkuva lapsi sylissäni pari tuntia tv:tä ja nuuhkin ja silittelin hentoa hiusta.

Linon tukkaa on muuten leikattu..ihan erinäköinen poika ja ei meinaa silmä tottua. Jotenkin lapsemman näköinen..kai ny kun kasvot näkyy paremmin ja äkkiähän se tukka kasvaa takaisin samanlaiseksi kun iskälläki.

Oltiin eilen uimahallissa ja tänään kotosalla. Lino kävi pitkästä aikaa mummilla..olihan siitä jo viikko ja me Lennin kaa käytiin pitkällä lenkillä ja juma miten kävelykin on rankkaa..pitänee tuo treenaus ihan tosissaan ottaa ny.

Lino ei oo pikkusängyssään nukkunu sitä yhtä yötä enempää, ei tarvikaan vielä. Näkee tällä hetkellä paljon painajaisia, ajaa aina jotain autoa tai rekkaa ja sit juoksee ympäri makkaria unissaan, tapahtuu yleensä yhden- kahden aikaan.

Ihan tajuttoman hyviä nää sinkkuelämääjaksot..aina vaan naurattaa. Paitsi kun Miranda ei ota itkevää vauvaansa syliin..sori tää mun lapsi paasaus mut mua harmittaa miks annetaan tuollainen kuva äitiydestä, (mulle herkkä aihe nyt..ennen lapsia tuskin kiinnitin huomioo noihin kohtauksiin) muuten kun ohjelma ihan huippu.

Kauniita unia!

S