19.11.2012

Uudet vehkeet

Täs kuvas Samsungia kerrakseen. Ja kun tuo pikkunen tietokone tuli niin yllärinä tuohon kylkeen. Kuvassa näkyy että yritin ladata kuvaa edelliseen blogitekstiin mut ei onnistunu jostain syystä. Kyl täl puhelimel on niin paljon nopeempi kirjottaa kun kunnon näppis.

Söin just inkiväärijogurttia. Oon ollu viikon tulossa kipeeks, lähes joka ilta, lukuunottamatta eilistä iltaa jolloin mulla oli tooosi paha migreeni ja helpotti vasta tänään iltapäivällä mut nyt illalla outoja tuntemuksia niskoissa/päässä, melkosen pelottaviakin kun aaltoilevasti kipu heittelee.

Eilen oli ystäväni 30v juhlat, oltiin siel Lennin kaa ja kotiuduttiin kympin aikaan vasta. Kivaa kun oli ja ei malttanu lähtee.

Niin mun piti kirjottaa kun lääkitsin tääl taas itseeni ja tein tuollaisen kaikenkattavan jogurttiannoksen kurpitsansiemenillä, aloeveraa, chiaa, camucamua, pari senttiä inkivääriä, hunajaa, kanelia, viherjauhetta jne.. Ja toi sotku oli hyvää! Nyt mä taas toivon etten tuu kipeeks vaik kauan oon jo torjunu ja kai se sieltä tulee jos tullakseen.

Lennillä oikea korva punainen ja kokoajan hierookin sitä, seurataan tilannetta ja kummitytöl korvatulehdus ja sen äitekin kipee harmillisesti tänään kun oli aikomus kokoontua sisustuskutsujen merkeissä. Eiköhän saada uus päivä kalenteriin.

Oltii lenkillä tänää annen ja sennin kaa sekä lapset rattaissa ja lainarattaissa. Lenkin jälkeen ruoka ja assarijumppa again ja se jumppa oli kai liikaa mun migreeniniskoille.


Yötä

s